برانکو خاطره خوبی از فصل گذشته در تبریز دارد و به دنبال این است تا آمار خود را در جدال با تراکتورسازی ارتقا بخشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتورسازی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سرمربی پرسپولیس که موفق شده بود بعد از سال‌ها ناکامی در تبریز، طی فصول اخیر امتیازات مناسبی از یادگار امام به ارمغان بیاورد. او فصل گذشته نیز در تبریز موفق شد جشن قهرمانی تیمش را برپا کند و اکنون نیز در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل امیدواری زیادی برای تکرار آن دارد.


شاگردان او امروز در شرایطی برابر تراکتورسازی قرار خواهند گرفت که در بازی رفت، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند و با توجه به حواشی و کری‌های شکل گرفته، به نظر می‌رسد امروز باید شاهد جدالی هیجان انگیز و جذاب از سوی دو طرف بود.

بیرانوند به دنبال صدرنشینی


انتخاب اول برانکو برای دروازه همانند دیدارهای اخیر بیرانوند خواهد بود. گلر پرسپولیس از انگیزه بالایی برابر حریف قدرتمند برخوردار است و امیدوار است امروز موفق به ثبت کلین شیت شانزدهم خود شود تا به صدرنشینی در جدول گلرها ادامه دهد. جدال او با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تراکتورسازی یک تقابل ویژه در این بازی محسوب خواهد شد و باید دید برابر یکی از خطوط حمله قدرتمند لیگ بار دیگر موفق خواهد بود یا خیر.

تمرین پرسپولیس

بازگشت شجاع به دژ دفاعی


تنها تغییر خط دفاعی مربوط به بازگشت شجاع خلیل زاده خواهد بود. مدافع میانی پرسپولیس به دلیل محرومیت در دیدار برابر سپاهان غایب بود و اکنون با استراحتی که داشته، از انگیزه فراوانی برابر تیم سابقش برخوردار است که دوران سربازی را در آن سپری کرد. سیدجلال حسینی نیز در قلب دفاعی در کنار او حاضر خواهد شد و محمد نادری در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست دفاعی ترکیب آنها را شکل خواهند داد.


اعتماد برانکو به انگیزه عالیشاه


کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی ترکیب اصلی خط میانی پرسپولیس را در جدال با تراکتورسازی شکل خواهند داد. دو گزینه بعدی پرسپولیس را بشار رسن و احتمالا امید عالیشاه شکل خواهند داد. نوراللهی و عالیشاه حضوری ناکام در تبریز و تراکتورسازی داشته‌اند و در این بین عالیشاه کاملا مورد هدف هواداران رقیب است و در بازی برابر ماشین سازی در تبریز نیز روز سختی را پشت سر گذاشت و از این حیث انگیزه زیادی خواهد داشت تا بعد از مدت‌ها در صورت اعتماد برانکو به بهترین شکل پاسخ آن را بدهد.


علیپور در سودای آقای گلی


در خط حمله نیز برانکو بار دیگر از زوج علی علیپور و مهدی ترابی سود خواهد برد. علیپور در روزهای پایانی فصل نمی‌خواهد شانس دستیابی دوباره به عنوان آقای گلی را از دست بدهد و به دنبال ثبت دومین گلش برابر تراکتورسازی است. مهدی ترابی نیز که در نیم فصل اول چالش بزرگی با تراکتورسازی داشت و کارشان به کمیته انضباطی و تعیین وضعیت کشید، از انگیزه زیادی در این جدال برخوردار است تا بهترین نمایش خود را در یادگار امام برابر خط دفاعی جرج لیکنز به اجرا بگذارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند
سیدجلال حسینی
امید عالیشاه
مهدی ترابی
علی علیپور
شجاع خلیل زاده
بشار رسن
کمال کامیابی نیا
محمد نادری
مهدی شیری
احمد نوراللهی


دیدار دو تیم از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم یادگار امام تبریز و با قضاوت زاهدی فر برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.