برانکو در حالی ترکیب یازده نفره خود برای بازی با تراکتورسازی را اعلام کرده که طبق آن امید عالیشاه از ابتدا در ترکیب قرار گرفته است.

ترکیب پرسپولیس برابر تراکتور اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تا دقایقی دیگر پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رود. منتخب یازده نفره برانکو برای این جدال حساس به شرح زیر است:


انتخاب اول برانکو برای دروازه همانند دیدارهای اخیر بیرانوند است. گلر پرسپولیس از انگیزه بالایی برابر حریف قدرتمند برخوردار است و باید دید امروز موفق به ثبت کلین شیت شانزدهم خود می‌شود تا به صدرنشینی در جدول گلرها ادامه دهد. تنها تغییر خط دفاعی مربوط به بازگشت شجاع خلیل زاده است. مدافع میانی پرسپولیس به دلیل محرومیت در دیدار برابر سپاهان غایب بود و اکنون با استراحتی که داشته، از انگیزه فراوانی برابر تیم سابقش برخوردار است که دوران سربازی را در آن سپری کرد. سیدجلال حسینی نیز در قلب دفاعی در کنار او حاضر خواهد شد و محمد نادری در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست دفاعی ترکیب آنها را شکل خواهند داد.


کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی ترکیب اصلی خط میانی پرسپولیس را در جدال با تراکتورسازی شکل داده‌اند. دو گزینه بعدی پرسپولیس را بشار رسن و امید عالیشاه شکل داده اند.


در خط حمله نیز برانکو بار دیگر از زوج علی علیپور و مهدی ترابی استفاده کرده است. علیپور در روزهای پایانی فصل نمی‌خواهد شانس دستیابی دوباره به عنوان آقای گلی را از دست بدهد و به دنبال ثبت دومین گلش برابر تراکتورسازی است. مهدی ترابی نیز که در نیم فصل اول چالش بزرگی با تراکتورسازی داشت و کارشان به کمیته انضباطی و تعیین وضعیت کشید، از انگیزه زیادی در این جدال برخوردار است تا بهترین نمایش خود را در یادگار امام برابر خط دفاعی جرج لیکنز به اجرا بگذارد.


ترکیب پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند
سیدجلال حسینی
امید عالیشاه
مهدی ترابی
علی علیپور
شجاع خلیل زاده
بشار رسن
کمال کامیابی نیا
محمد نادری
مهدی شیری
احمد نوراللهی

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.