رئیس کمیته فضای مجازی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی نسبت به ممنوع الخروج شدن «مهناز افشار» اقدام کند.

دستگاه قضایی نسبت به ممنوع الخروج شدن «مهناز افشار» اقدام کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیته فضای مجازی مجلس شورای اسلامی گفت: درباره موضوعی که درباره مهناز افشار پیش آمده است، باید بگویم با توجه به اینکه قطعا مطلب و پستی که گذاشته، تاثیراتی را داشته و به عنوان کسی که عامل و دخالتی در اتفاق قتل طلبه همدانی بوده، بنابراین، قاعدتا دستگاه قضایی باید بررسی کند تا ببینند نوع دخالت و میزان تاثیری که گذاشته به چه میزانی بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهناز افشار سابقه قبلی هم داشته است مانند تبلیغ داروهایی که تاثیرات مثبتی نداشته و خللی در ارتباط با درمان مردم ایجاد کرده، بنابراین، این نوع ورودها باید از ناحیه دستگاه‌ قضایی بررسی و با تاثیرات آن برخورد شود.

پژمانفر بیان کرد: به نظر من با توجه به اعلام خودش (مهناز افشار) در آستانه رفتن به آلمان است، بنابراین، مناسب است که دستگاه قضایی نسبت به ممنوع الخروج شدن وی اقدام کند یا در صورت تبرئه شدن با گذاشتن وثیقه یا ضمانت‌های لازم این کار را انجام دهد.

رئیس کمیته فضای مجازی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آنچه انتظار ما و مردم است این بوده که در فضای مجازی مطرح شده (مهناز افشار) در موضوع قتل طلبه همدانی دخالت داشته است، حال ممکن بوده در دادگاه مطرح و تبرئه شود اما در حال حاضر متهم است.

وی ادامه داد: کسی که اتهام دارد در صورتی که از کشور خارج شود، حتما باید الزاماتی نسبت به برگشت او در نظر گرفته شود یا اگر اطمینان است وثیقه بگذارند و در غیر این صورت او را ممنوع الخروج کنند.

پژمانفر متذکر شد: دستگاه قضایی باید نسبت به مجرمینی که تخلف از ناحیه آنها در فضای فیزیکی صورت می‌گیرد، هر چند ممکن است در پرونده خود تبرئه شوند، اما در جرم‌های فضای مجازی هم این موضوع را رعایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.