عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لازم نیست همه منطقه را ببندیم بلکه کافی است در برخی از مناطق به صورت موقت اقداماتی انجام دهیم تا آنها بدانند کارهایشان هزینه دارد.

موضع منفعلانه دولت، ترامپ را پررو کرده/ اگر قرار است ایران نفت صادر نکند هیچ کشوری هم نمی‌تواند صادر کند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تصمیم آمریکا برای عدم تمدید معافیت های نفتی ایران، اظهار داشت: ما باید در برابر تصمیم امریکا اقدام عملی انجام دهیم.
وی ادامه داد: همان طور که آقای رئیس جمهور گفت اگر قرار است ما نفت صادر نکنیم هیچ کشور دیگری هم نمی‌تواند نفت صادر کند. به نظرم حداقل باید این اتفاق در منطقه صورت گیرد چرا که به راحتی ابزار این کار را در اختیار داریم و می توانیم آن را عملی کنیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه این کار نیازمند یک طراحی است تصریح کرد: تنگه هرمز، دریای عمان، خلیج فارس و خلیج عدن دست ماست، حتی کانال سوئز و مدیترانه در اختیار طرفداران جمهوری اسلامی ایران است بنابراین می توان از تمامی این ابزارها استفاده کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: لازم نیست همه منطقه را ببندیم بلکه کافی است در یک منطقه به صورت موقت اقداماتی انجام دهیم تا آنها بدانند کارهایشان هزینه دارد.

وی در خصوص موضع گیری منفعل دولت گفت: اگر دولت منفعل نبود ترامپ تا این اندازه جلو نمی آمد. اگر دولت روحیه برخورد قاطع داشت کار به اینجا نمی رسید بنابراین اینکه امریکا تا این اندازه پرو شده به دلیل رویکرد منفعلانه دولت است.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.