حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، در مراسم دیدار با صدها نفر از کارگران آستان قدس، بر حفظ منافع و حل مشکلات کارگری با برنامه ریزی مناسب در این سازمان تاکید کرد.

تولیت آستان قدس رضوی بر حفظ منافع و حل مشکلات کارگری تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز در مراسم دیدار با صدها نفر از کارگران آستان قدس رضوی که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: هر کسی در هر کاری باید جایگاه خود را بسیار مهم بداند و آن را ارج نهد و تمام تلاش خود را برای انجام آن به بهترین نحو ممکن به کار گیرد.
وی افزود: در زندگی به رزق حلال باید بسنده کرد و اطمینان داشت که خداوند برکت آن را خواهد داد.
تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه القای یأس، ناامیدی و بی‌اعتمادی به خود، از دسیسه‌های دشمن برای ملت ایران است، افزود: در دوران طاغوت برای نهادینه کردن یأس و عدم اعتماد به خود در جامعه بسیار تلاش می‌شد، اما در این چهل سال ملت ایران با پیشرفت در عرصه‌های مختلف نشان داد که از توانایی‌های بسیار بالایی برخوردار است.
حجت الاسلام والمسلمین مروی ادامه داد: در آستان قدس رضوی تا جایی که بتوانیم به کارگران در چار چوب مقررات و ضوابط خدمت خواهیم کرد و دغدغه‌های آن‌ها را دغدغه خود می‌دانیم.
وی افزود: نسبت به حفظ منافع و رضایت کارگران تاکید داریم و مدیران اجرایی باید با برنامه ریزی مناسب در جهت حل مشکلات این قشر زحمتکش تلاش کنند.
حجت الاسلام و المسلمین مروی با اشاره به اینکه مدیران باید مشکلات و تنگنای مالی را تجربه کنند تا بتوانند سخن کارگران را درک کنند، تاکید کرد: به مدیران توصیه می‌کنم که کارگران را همانند برادران و فرزندان خود بدانند و با این چشم به آن‌ها بنگرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.