خراسان شمالی.علی اکبری گفت: اماکن دامی، منازل ناپایدار روستایی و راه های بین مزارع در سیل اخیر دچار مشکلاتی شدند که باید به این موارد رسیدگی شود

وزیر کشور به حل مشکلات زیرساختی استان توجه کند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اکبری نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم مانه سملقان و رازجرگلان در نشست وزیر کشور با علمای اهل سنت در شهر پیش قلعه گفت: خسارتی که در سیل اخیر به استان وارد شد، در مجلس شورای اسلامی نیز مطرح شد و از وزیر کشور انتظار داریم به عنوان محور تصمیم گیر و مدیریت بحران کشور و اینکه فرزند خراسان شمالی است به حل مشکلات زیر ساختی بیشتر توجه شود.
وی اظهار داشت: زیر ساخت های خراسان شمالی در وضعیت عادی دارای مشکلات بسیاری است و حال با سیل اخیر، مردم برخی از مناطق استان دچار مشکلات بسیاری شدند در حالی است که این مناطق گریبان گیر محرومیت نیز هستند.
وی در ادامه افزود: پس از وقوع سیل رفت و آمد در سطح روستاها دچار مشکل شد و نیاز اساسی به احداث بیش از پیش احساس می شود و این حداقل خواسته این مردم این منطقه است و مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد. 
وی خاطر نشان کرد: همچنین اماکن دامی ، منازل ناپایدار روستایی و راه های بین مزارع در سیل اخیر دچار مشکلاتی شدند که باید  به این موارد رسیگی شود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.