در جلسه هیات مدیره انجمن طبیعت‌گردی ایران، فرید جواهرزاده به عنوان رئیس جدید این انجمن انتخاب شد.

رییس جدید انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال برگزاری جلسه هیئت مدیره انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران که پنجشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه بینالود مشهد برگزار شد، بنا به پیشنهاد اعضاء و به اتفاق آراء، فرید جواهرزاده به سمت رئیس هیات مدیره انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران انتخاب شد.

این جلسه با حضور اعضای هیئت مدیره  مرکب از نمایندگان دانشگاه‌ها و مراکز دانشگاهی شامل دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه تبریز، همدان، تهران، پژوهشگده گردشگری جهاد دانشگاهی، بینالود، مرکز پژوهشی زیست محیطی خاوران برگزار شد.

انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران از سال ۱۳۹۵ مجوز خود را از کمیسیون انجمن‌های علمی کشور (وزارت علوم تحقیقات و فناوری) اخذ و فعالیت خود را آغاز کرده است.

پیش از این امین علی‌زاده عهده‌دار ریاست هیئت مدیره انجمن بوده است؛ ضمن این‌که در انتخابات این روز سعداللّه ولایتی به عنوان نایب رئیس، بهداد علی‌زاده به عنوان خزانه‌دار و کریمی به عنوان دبیر انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران انتخاب شدند.

فرید جواهر زاده که به عنوان رئیس این انجمن انتخاب شده، مشاور معاونت گردشگری کشور و مشاور مدیرکل استان و جانشین مدیرکل در ستاد نوروزگاه‌های استان و مدیر گروهی گردشگری دانشگاه بینالود را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.