آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: باید از ظرفیت جوانان نخبه برای حل مشکلات کشور خصوصا در عرصه اقتصادی استفاده شود.

ظرفیت جوانان نخبه برای حل مشکلات کشور استفاده شود

به گزارش قدس آنلاین آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور امام هشتم (ع) برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب طی ماه‌های گذشته فرمان صادر کردند که باید آرایش جنگی بگیریم و همه مردم باید به این موضوع توجه کنند.

وی افزود: معلمان و کارگران در خط مقدم این جنگ قرار گرفته اند و ما طی سال‌های گذشته همواره در روز معلم آنها را تکریم کردیم و در ۴۰ سال دوم باید تربیت نسل انقلاب را از آنها مطالبه کنیم.

امام جمعه مشهد گفت: آمریکا و انگلیس که مقابل ما آرایش جنگی گرفته اند به معنای اقدام نظامی نیست بلکه آنها تلاش می‌کنند نیروهایی را در داخل کشور تربیت کنند که مقابل انقلاب بایستاند و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند اجرای سند ۲۰ سند تربیت سرباز برای دشمن است.

علم الهدی بیان کرد: معلمان کارمند حقوق بگیر نیستند بلکه افراد سازنده‌ای هستند که بچه‌های زیر دستشان را یا انقلابی می‌سازند و یا سرباز آمریکا و باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: همین موضوع را ما از کارگران مطالبه داریم تا در گام دوم انقلاب مقابل دشمن بایستند و در جنگ اقتصادی به عنوان یک رزمنده جلودار بوده و نقش خود را به درستی انجام دهید.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: کارگرانی که در شرکت‌های دانش بنیان فعال هستند نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند و خوشبختانه در این حوزه در کشور نیرو کم نداریم و اقدامات خوبی نیز در پارک‌های علم و فناوری به انجام رسیده است.

علم الهدی تاکید کرد: این جوانان امروز کاری کردند که پروژه‌های نفتی کشور که توسط دشمن تعطیل شد دوباره راه اندازی و بهتر از نیروهای خارجی مشغول فعالیت شده اند.

وی بیان کرد: مشکل امروز ما عدم توجه دستگاه‌های مدیریتی به ظرفیت‌های داخلی و اقدامات جوانان کشور است. مدیران ما یا بی توجه هستند یا خود را به بی توجهی زده اند که قابل قبول نیست.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: چرا از ظرفیت‌های جوانان نخبه در عرصه‌های اقتصادی کشور استفاده نمی‌شود تا دشمن ناامید شود؟ چرا باید جریان‌های سیاسی ما همچنان همه چیز را در دست غربی‌ها می‌بینند؟

علم الهدی تاکید کرد: اینکه مدام رهبر معظم انقلاب بر استفاده از جوانان و ظرفیت‌های داخلی توصیه می‌کنند به این دلیل است که از این ظرفیت‌ها به خوبی آگاهی دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.