دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه جامعه ایمن، با معرفی آثار برگزیده از نگاه هیات داوران به پایان رسید.

برگزیدگان دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه جامعه ایمن
 
به گزارش قدس آنلاین، هیات داوران دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه جامعه ایمن، از میان ۹۰۰ اثر رسیده در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی برگزیدگان خود را انتخاب کرد.
در بخش داستانی، جایزه بهترین فیلم داستانی به رای هیات داوران دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه جامعه ایمن به فیلم «مادری مجرد از بامیان» به کارگردانی عاقله فرهمند از آکادمی فیلم بامیان کشور افغانستان تعلق گرفت.
هیات داوران همچنین جایزه دوم بخش داستانی را به فیلم «بلیت» از شهر کلکته و کشور هندوستان اهدا کرد. همچنین هیات داوران در این بخش از دو فیلم به طور ویژه و هم‌رده با عناوین «تنفس» به کارگردانی فرشید ایوب‌نژاد و «به من لبخند بزن» جعفر نورمحمدی از ایران تقدیر کرد.
در بخش مستند نیز جایزه بهترین فیلم به «معادن آب» از کشور برزیل تعلق گرفت. جایزه بهترین فیلم در بخش پویانمایی و انیمیشن نیز از سوی هیات داوران به «شما چه کسی هستید» از کشور شیلی اهدا شد. 
همچنین در بخش ویژه زلزله جایزه بهترین فیلم انیمیشن به فیلم «ساکن طبقه سوم» به کارگردانی بهناز فرشی یوسفی از ایران تعلق گرفت و نیز به‌عنوان تقدیر در بخش ویژه حوادث، جایزه ویژه هیات داوران به فیلم داستانی «چهارشنبه‌سوری» به کارگردانی رضا موری از ایران اهدا شد.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.