مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هیچ تفاوتی بین ورزشکاران المپیکی و پارا المپیکی قائل نیستیم و به آنها حقوق یکسان پرداخت می‌شود.

ورزشکاران المپیکی و پارا المپیکی حقوق یکسان دریافت می‌کنند
 
به گزارش قدس آنلاین ، فرزاد فتاحی در مجمع انتخاب رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان که با حضور رئیس این فدراسیون برگزار شد، ضمن تبریک روز کار و کارگر و روز معلم اظهار کرد: خوشبختانه ورزش جانبازان و معلولین در سطح کشور و عرصه های جهانی موفقیت های چشمگیری داشته و این موضوع ما را نسبت به آینده نیز امیدوارتر می‌کند.
وی افزود: انتخاب هادی رضایی به عنوان دبیر اجرایی کمیته پارا المپیک، اتفاق بسیار مبارکی برای استان بوده و خوشحالیم که پشتوانه بزرگی در این ورزش داریم.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تشکر از رضایی بابت تلاش‌هایی که در ورزش جانبازان و معلولین داشته ادامه داد: باید از این موقعیت در سطوح بین المللی استفاده کنیم، همچنین ما در سال جاری میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته خواهیم بود و در این راستا با حضور کشورهای دیگر در خراسان رضوی، گامی بزرگی در ورزش استان برداشته ایم.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: ما در سال ۹۸ برنامه ریزی ها را در خصوص میزبانی های کشوری و بین المللی انجام داده ایم و امیدوارم استان را به پایگاه میزبانی های کشوری تبدیل کنیم.
وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده قطعا اتفاقات خوبی در ورزش استان رخ خواهد داد، همچنین برنامه ریزی ها در خصوص بازی های المپیک و پارا المپیک انجام شده و برای شناسایی بازیکنان مستعد جلسات متعددی را با هیئت های ورزشی برگزار کرده ایم.
فتاحی اضافه کرد: در مجموع ۲۷ نفر در رشته های مختلف ورزشی شناسایی شدند که ۱۶ نفر از آن ها از ورزشکاران جانباز و معلولین هستند.
وی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده حقوق ماهیانه ۱ میلیون تومان در شش ماهه اول سال برای ورزشکاران منتخب در نظر گرفته شده و در صورت کسب سهمیه حمایت اداره کل بیشتر نیز خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: امکانات خوبی در خراسان رضوی داریم که در اختیار ورزشکاران جانباز و معلول استان قرار داده می شود، همچنین هیچ تفاوتی بین ورزشکاران المپیکی و پارا المپیکی قرار نمی‌دهیم.مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان گفت: امیداوارم حاصل این مجمع منجر به رشد ورزش جانبازان و معلولین و جامعه ورزش استان شود.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.