نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط حاکم بر جامعه ناشی از گران مدیریت کردن آن است.

ما کشور را گران مدیریت کردیم

 

به گزارش قدس آنلاین ، نصرالله پژمانفر در همایش روز ملی شوراها که در روستای پاژ کلات برگزار شد، اظهار کرد: کشور در شرایطی نسیت که با بودجه‌های عمومی بتوان آن را مدیریت کرد. ما کشور را بد، گران و نا مساعد اداره کردیم.
 
وی ادامه داد: این در حالی است که در سال 96 روزانه بیش از دو میلیون بشکه صادرات نفت داشتیم اما امروز این رقم به یک میلیون بشکه نفت رسیده است.
 
پژمانفر عنوان کرد: ما خود مسئول هستیم که این مشکلات را حل کنیم. باید مردم را در مسائل مشارکت دهیم.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرشان کرد: بخش مرکزی ما با این که به مشهد نزدیک است اما با مشکلات زیادی مواجه است که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم.
 
وی عنوان کرد: اگر رابطه نماینده با مردم رابطه وکالت و موکل باشد تصمیم درست گرفته خواهد شد و به نفع تمام مردم است اما اگر این رابطه برقرار نباشد و من به عنوان نماینده بعد از انتخاب شدن ارتباطی با مردم نداشته باشم، طبیعتا برای حل مشکلات مردم با مشکل مواجه خواهم شد.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید حس کنند که حرفشان به نظام پاسخ خواهد داشت و این نظام باید فعال باشد. از این رو باید فضای مطالبه گری و پاسخگویی به مردم در جامعه حاکم باشد تا مردم هم بتوانند اعتماد کنند.
 
در ادامه این مراسم ابوطالب سرابیان، بخشدار مرکزی شهرستان مشهد، اظهار کرد: شرایطی که امروزه بر جامعه ما حاکم است؛ شرایط بدی است و به نوعی یکی از بدترین جنگ‌هایی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم؛ از نوع جنگ اقتصادی است که تنها با ایجاد یک موج در جامعه به کشور آسیب می‌رساند. در این جنگ اقتصادی بیشترین قشری که آسیب می‌بینند قشر با درآمد متوسط به پایین هستند. از این رو ما عذر خواهی می‌کنیم بابت این اتفاقاتی که در جامعه روی داده است و امیدواریم که مدیریت جامعه سمت و سوی خوبی پیدا کند.
 
وی گفت: با توجه به این که چهل سال است که از انقلاب اسلامی می‌گذرد و طی این سال‌ها اهداف انقلاب را دنبال کرده‌ایم اما تا چه حد به این اهداف دست یافته‌ایم؛ ما باید به سمت بر طرف کردن این کم و کاستی‌ها حرکت کنیم.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.