نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌اراده مسؤولان در حل مشکل سهامداران پدیده، گفت: طبق گزارش مسؤولان، پدیده تا دو ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

طبق گزارش مسؤولان، پدیده تا ۲ ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود

به‌گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در برنامه تلویزینی «اشاره» گفت: در خصوص شرکت پدیده جلسات متعددی با وزیر اقتصاد، استانداری خراسان رضوی و مسؤولان قضایی تهران و مشهد برگزار شده و تلاش می‌کنیم پرونده پدیده را از بن‌بست خارج کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سهامداران پدیده مقصر نیستند، چرا که بر اساس تبلیغات گسترده در رسانه ملی به‌این حوزه وارد شدند و باید استاندار گذشته خراسان رضوی را در طولانی شدن و عدم شکایت شرکت پدیده مقصر دانست.

وی با اشاره به‌اینکه خوشبختانه استاندار فعلی خراسان رضوی و معاون سیاسی ایشان اراده جدی برای حل مشکلات این سهامداران دارند، تاکید کرد: مردم عزیز بدانند با پیگیری‌های صورت گرفته توسط بنده حقیر و مسؤولان، پرونده قفل شده پدیده باز شده و در مسیر دادگاه قرار گرفته است و بر اساس گزارش‌های مسؤولان تا دو ماه آینده، این موضوع تعیین تکلیف می‌شود.

پژمانفر تصریح کرد: احقاق حقوق مردم اولویت ماست و بنده به‌آینده خوش‌بین هستم و خواهش می‌کنم مردم در این مدت مراقب باشند، مطالبه‌گری‌ها از مسیر منطقی خارج نشود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.