از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، آزمون جذب کارشناس پاسخگو به سوالات شرعی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

آزمون جذب کارشناس پاسخگو به سوالات شرعی حرم رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، این آزمون با حضور بیش از یک هزار شرکت‌کننده در رواق حضرت زهرا(س) ویژه برادران و رواق شیخ حرعاملی ویژه خواهران برگزار شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، پس از اعلام نتایج از کسانی که موفق به امتیاز قبولی شوند مصاحبه شفاهی به عمل می‌آید و بعد از آن نیز کلاس‌های آموزشی، کارورزی، بدو خدمت و ضمن خدمت برگزار می‌شود.

افرادی که در تمام مراحل جذب‌ موفق به اخذ قبولی شوند، در سامانه تلفنی ۳۲۰۲۰، ‌سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۰۲۰ و دفاتر پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره، اعتقادی، امر به معروف و مربی کودک و نوجوان مستقر در حرم مطهر رضوی به صورت پاره وقت و افتخاری مشغول خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی خواهند شد.

گفتنی است، اداره پاسخگویی به سئوالات دینی در فروردین ماه سال جاری طبق سنوات گذشته ویژه بخش‌های مربیان کودک، مربیان نوجوان، کارشناسان پاسخگویی به سوالات شرعی، پاسخگویی به سوالات و شبهات اعتقادی، عاقدین افتخاری، حرم شناسی، آداب زیارت، مجری برنامه، راویان سیره شهدا، انقلاب اسلامی و مسائل سیاسی و پاسخگویی سبک زندگی و سلامت رضوی، از کارشناسان و اساتید حوزه‌های مرتبط دعوت به همکاری کرد که طی این فراخوان بیش از ۱۲۰۰ نفر ثبت نام کردند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.