مدیرعامل باشگاه استقلال با اظهار نظر در خصوص پنالتی زن دربی و نقش رحمتی در آن، بار دیگر پرونده‎ای که می‎رفت به فراموشی سپرده شود را باز کرد.

پرونده‎ای که فتحی دوباره آن را در استقلال باز کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پرونده ای که کم کم داشت بسته می شد و می رفت به فراموشی سپرده شود، با اظهار نظر روز گذشته مدیرعامل استقلال دوباره باز و ابهامات تازه ای پیرامون آن ایجاد شد.

ساشا شفر آنالیزور استقلال پس از تعلیق، بار دیگر مدعی شد مشکلات تیم از پنالتی دربی آغاز شد. پسرِ سرمربی برکنار شده تیم استقلال در این رابطه حتی اینگونه عنوان کرد که «وقتی بازیکنان داخل زمین تصمیم می گیرند پنالتی زن را عوض کنند آنها (اعضای کادر فنی) بیرون زمین چه می توانستند بکنند.»

امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال  روز گذشته ضمن انتقاد از صحبت های شفر در نشست خبری پس از دربی و بیان این مطلب که سرمربی سابق تیمش چندبار صحبتش را عوض کرد، در دفاع از کاپیتان آبی ها گفت: رحمتی فقط به منشا گفته شفر فرد دیگری (پاتوسی) را مأمور زدن پنالتی کرده است. فتحی با بیان این جمله تاکید کرد که رحمتی نقشی در انتخاب پنالتی زن جدید (اسماعیلی) نداشته است.

با این اظهار نظر مدیر عامل استقلال یک سئوال و ابهام بزرگ پیش می آید. سئوال اینکه چرا رحمتی همانطور که به منشا گفت شفر بازیکن دیگری را برای زدن پنالتی تعیین کرده و مانع از پنالتی زدن وی شد، پیغام سرمربی را به اسماعیلی نرساند تا مثل منشا مانع از پنالتی زدن وی شده و در نهایت خواسته سرمربی در زمین اجرا شود.

شکست تلخ استقلال در نیم فصل دوم مقابل پرسپولیس نه تنها این تیم را از قهرمانی این فصل دور کرد، بلکه سر آغاز مشکلاتی شد که به برکناری سرمربی، هجمه بی سابقه هواداران به رحمتی و تحت فشار قرار دادن باشگاه برای عدم تمدید قرارداد با کاپیتان تیم ختم شد. هجمه و فشاری که همچنان هم وجود دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.