۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 654733

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی که با نافرمانی از سرمربی‌اش در فینال جام اتحادیه خبرساز شد می‌گوید از آن اشتباه پشیمان است و از اشتباه خود درس‌های زیادی گرفته.

کپا: به ساری بد کردم ولی درس خوبی گرفتم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کپا آریسابالاگا دروازه‌بان چلسی در گفتگو با دیلی‌میل اعتراف می‌کند که نافرمانی‌اش از تصمیم سرمربی برای بیرون آمدن از زمین در فینال جام اتحادیه اشتباه بوده.

در جریان آن بازی که در ماه فوریه برگزار شد، نتیجه تا اواخر وقتهای اضافه ۰-۰ بود و درحالیکه به نظر می‌رسید کپا مصدوم شده، ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی ویلی کابایرو را به کنار خط فرستاد تا با کپا تعویض شود. اما درحالیکه داور چهارم شماره هر دو بازیکن را بالا گرفته بود تا تعویض انجام شود کپا با اشاره به سرمربی‌اش گفت که از زمین بیرون نمی‌آید و عصبانیت شدید ساری هم مانع از آن نشد که کپا در تصمیمش تجدیدنظر کند.

کپا حالا در مصاحبه به دیلی‌میل به اشتباه خود اعتراف کرده و می‌گوید:" من حرفهای سرمربی و جریمه باشگاه را قبول کردم و می‌دانستم که بازی بعدی درون دروازه تیمم نمی‌ایستم. با اینحال در بازی بعدی از ویلی حمایت کامل کردم و تا جایی که در توانم بود همه جا گفتم که با قدرت تمام پشت تیمم ایستاده‌ام".

دروازه‌بان چلسی درادامه گفت:" بله این تنها کاری بود که از دستم برمی‌آمد. آن حرکت تصمیم اشتباهی بود که در کوران مسابقه گرفته بودم. تصمیمی که نمی‌توانم به آن افتخار کنم. خلاصه اینکه ماجرای سختی را پشت سر گذاشتم که درسهای زیادی از آن گرفتم و هنوز دارم از آن می‌آموزم. حالا دیگر وقت آن است که آن ماجرا را فراموش کرده و به آینده نگاه کنم. من عذرخواهی کردم و فوتبال مثل زندگی به حرکتش ادامه می‌دهد. همه ما اشتباه می‌کنیم".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.