مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: گروه نظارتی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد ۱۰ تن تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری را در مشهد ضبط کردند.

توقیف ۱۰ تن تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مشهد
به گزارش قدس آنلاین، هادی زارعی با بیان این مطلب، اظهار کرد: طی اجرای عملیات تشدید نظارت بر مراکز و فروشگاه‌های عرضه تخم‌مرغ در سطح شهر مشهد در هفته گذشته و انجام ۱۷ بازدید از این مراکز، بیش از ۱۰ تن تخم مرغ بدون نشانه که خارج از یخچال در ۸۴۰ کارتن نگهداری و عرضه می‌شد ضبط شد.
وی افزود: در این رابطه ۱۷ پرونده تشکیل و تمامی آن‌ها به علت عرضه غیر بهداشتی و شبهه در تاریخ تولید و انقضا جهت رسیدگی به تعزیرات استان ارسال شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: محموله‌های یاد شده پس از انجام آزمایشات ارگانولپتیک و احراز قابلیت مصرف انسانی برای مصارف صنعتی هدایت شده است.
وی از شهروندان خواست تا از خرید تخم مرغ فاقد نشان دامپزشکی و خارج از یخچال پرهیز نموده و هرگونه موارد تخلف در این خصوص و نیز سایر موارد تخلف در زمینه تولید، نگهداری و عرضه انواع فرآورده های خام دامی را با تلفن ۱۵۱۲، سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ و یا ارسال پیام به ادمین روابط عمومی این اداره کل در پیام رسان سروش به آدرس @dampezeshkirazavi  اطلاع رسانی نمایند تا اقدامات لازم در این خصوص توسط گروه‌های نظارتی شبکه دامپزشکی انجام شود.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.