پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید لیورپول با هدایت یورگن کلوپ سخت‌ترین حریفی است که در طول دوران مربی‌گری خود با آن روبرو شده است.

گواردیولا: لیورپول سخت‌ترین رقیبی است که داشته‌ام

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید در طول دوران مربی‌گری خود هرگز با تیمی مواجه نشده که به اندازه شاگردان یورگن کلوپ حریفی قدر و سرسخت باشد و تیم او را در راه قهرمانی با چنین چالش بزرگی مواجه کند. درحالیکه دو هفته به پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس باقی مانده، سیتی و لیورپول در رقابتی تنگاتنگ و شانه به شانه برای قهرمانی دست به گریبانند و سیتی در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار دارد.

گواردیولا در این باره گفت:" بله، در همه لیگهایی که در آنها مربی‌گری کرده‌ام این بزرگترین چالشی است که تا حالا با آن مواجه شده‌ام. قهرمانی در هر لیگی همیشه عالی و دلچسب و البته مشکل است ولی این یکی ماجرایی استثنایی است".

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" به خصوص با توجه به درخشش فصل گذشته ما که توانستیم خودمان را به رکورد ۱۰۰ امتیازی برسانیم، حفظ این سطح از فوق‌العاده بودن برای فوتبالیستها در درازمدت سخت است ولی با اینحال موفق شدیم امسال هم در همان سطح باقی بمانیم. بازیکنان واقعا بزرگ کسانی هستند که وقتی در یک بازی پیروز می‌شوند و در رختکن دوش می‌گیرند از همان جا به فکر بازی بعدی تیم‌شان باشند".

گواردیولا که قصد دارد برای اولین بار در تاریخ سیتی برای این تیم دو قهرمانی پیاپی بدست بیاورد در ادامه گفت:" ورزش همین است. کسانی که امسال برای تشویق ما به اتحاد می‌آیند کاری ندارند که پارسال چه تیم بی‌نظیری بودیم. پارسال تمام شد و رفت. سال دیگر هم اوضاع از همین قرار است. من روزی که ببینم نشسته‌ام و به افتخارات سال گذشته خودم دل خوش کرده‌ام در جا استعفا خواهم داد".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.