دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از کسب 10 مدال رنگارنگ توسط کوراش کاران خراسان رضوی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشور خبر داد.

راهیابی 7 کوراش کار خراسان رضوی به تیم ملی
به گزارش قدس آنلاین ، محمد جواد سرمدی، در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کوراش کشورمان گفت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کوراش مردان کشور روز گذشته با حضور تیم هایی از استان‌های مختلف به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.
وی با اشاره به حضور تیم کوراش استان در این رقابت‌ها افزود: تیم خراسان رضوی که با هدایت وحید غفوریان، دبیر انجمن کوراش هیات استان به عنوان سرمربی در این رقابت‌ها حضور یافته بود، موفق به کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز شد.
دبیر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: امیر حسین عزیزی، علی صبوحی و مرتضی مختارزاده در اوزان73، 90 و 100 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدند و به اردوی تیم ملی راه یافتند.
وی بیان کرد: سعید علیزاده، علی مولایی، صادق محمدزاده و علی زارع زاده نیز به ترتیب در اوزان66، 90، 100 و 100+ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و مجوز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.
سرمدی خاطر نشان کرد: جواد جوان در وزن 60 کیلوگرم و حامد قرایی و مهرداد پولادی نیز  مشترکا در وزن 81 کیلوگرم به مدال ازشمند برنز دست یافتند.
وی گفت: موسی یکتا و موسی رامشینی نیز به عنوان داور از خراسان رضوی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کوراش کشور قضاوت کردند.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.