مدیر واحد ساماندهی محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به اینکه ۶ هزار خبرنگار برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری ثبت‌نام کردند گفت: از این تعداد طبق مصوبه شورای شهر تهران ۲۰۶۰ نفر می‌توانند طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کنند.

 ثبت‌نام ۶۰۰۰ نفر برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری/ اختصاص طرح به ۲۰۶۰ خبرنگار

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، عمار سعیدیانفر مدیر واحد ساماندهی محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به پایان ثبت‌نام از خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک سال ۹۸ اظهار کرد: طبق زمان‌بندی اعلام شده ثبت‌نام از خبرنگاران متقاضی شب گذشته به پایان رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام از خبرنگاران، این افراد می‌توانند از امروز و با مراجعه به سایت تهران من نسبت به ویرایش مدارک خود اقدام کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیک خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازه زمانی برای ویرایش مشخصات خبرنگاران در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاری در نظر گرفته نشده است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

سعیدیان گفت: تا شب گذشته ۶ هزار خبرنگار برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری در سایت تهران من ثبت‌نام کردند که از این تعداد طبق مصوبه شورای شهر تهران ۲۰۶۰ نفر می‌توانند طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کنند.

وی درباره زمان صدور طرح ترافیک ارگانها و دستگاه‌های سهمیه‌بگیر تصریح کرد: طرح ترافیک این دستگاه‌ها تا ۲۵ اردیبهشت‌ ماه سال جاری تمدید شده و مشکلی برای تردد در محدوده طرح ترافیک ندارند.

وی همچنین در خصوص زمان صدور طرح ترافیک خبرنگاری نیز گفت: هنوز زمانی برای این موضوع در نظر گرفته نشده است چرا که در ابتدا باید مشخصات خبرنگاران متقاضی توسط کمیته هفت‌نفره بررسی و در نهایت افراد واجد شرایط اعلام خواهند شد.

وی یادآور شد: خبرنگارانی که در حال حاضر طرح ترافیک خبرنگاری سال گذشته را دارند نیز می‌توانند تا زمان صادر شدن طرح ترافیک ۹۸ در محدوده طرح ترافیک تردد داشته باشند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.