۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 654821

کاپیتان تیم سپاهان می گوید پس از پایان رقابت‌های لیگ و جام حذفی در مورد آینده اش تصمیم می گیرد.

کیانی: امیدواریم ما ببریم پرسپولیس امتیاز نگیرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مهدی کیانی هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران، حاضر شد و در مورد بازی گفت: می‌دانستیم بازی سختی در مقابل تیم آقای مهاجری داریم. به آن‌ها تبریک می‌گویم، تیم خوبی هستند که شکست دادنشان کار آسانی نبود. در طول هفته همه اعضای تیم برای این بازی تمرین و تمرکز کامل داشتند. هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند بازی خیلی خوب و لذت بخشی را تماشا کردند.

کاپیتان تیم سپاهان در ادامه با اشاره به امتیازاتی که طلایی پوشان از دست داده اند و حسرت آنها را خواهند خورد، بیان کرد: گذشته، تمام شده است و دو بازی حساس پیش رو داریم. تیم ما در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آورد، اگر توپ‌هایمان در آن رقابت‌ها وارد دروازه می‌شد جایگاه مان خیلی بهتر بود.

کیانی اضافه کرد: بازهم به همه اعضای تیم تبریک می‌گویم که با تمام وجود کارکردند تا دل هواداران را شاد کنند. امیدواریم دو بازی را ببریم پرسپولیس هم امتیاز نگیرد تا قهرمان شویم.

بازیکن شماره ۶ سپاهان در مورد تیم فصل آینده اش هم عنوان کرد: من هنوز تصمیمی نگرفتم و به خاطره اینکه همیشه قراردادهایم را یک‌ساله می‌بندم آخر فصل تصمیم گیری می‌کنم. امیدوارم بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس و بازی‌های باقی مانده را برنده شویم تا بعد از آن تصمیم گیری کنم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.