۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 654831

فرماندار کلات گفت: ۷۵ تن سیمان از کارخانه سیمان شرق و هزار تن نیز از کارخانه سیمان زاوه برای بازسازی مناطق سیلزده این شهرستان اهدا شد.

۱۰۷۵ تن سیمان به سیلزدگان کلات اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ناصری افزود: توزیع کمک های اهدایی به سیلزدگان این شهرستان از جمله سیمان، پتو و کاشی توسط ستادی زیر نظر امام جمعه کلات انجام می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۷۵ تن سیمان کارخانه سیمان شرق وارد شهرستان شده و هزار تن سیمان زاوه نیز بوسیله حواله هایی که ستاد یاد شده صادر خواهد کرد به مرور بین نیازمندان و واجدین شرایط توزیع می گردد.

وی مجموع خسارتهای سیل اخیر به این شهرستان را ۳۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۱۷۵ واحد مسکونی در روستاهای کرناوه شیرین، قلعه نو، قله زو، کریم آباد، طرق طی، چرم کهنه، رباط، لائین نو، آبکمه، خشت، نفطه، امیرآباد، ژرف و همچنین شهر کلات در سیل اخیر آسیب دید که از این تعداد ۵۱ واحد در شهر و ۱۲۴ واحد در روستاهای این شهرستان است.

فرماندار کلات افزود: تاسیسات شهری و روستایی و ابنیه فنی آسیب دیده در راه های شهرستان نیز شامل دریافت سیمان رایگان می شود.

جمعیت شهرستان کلات ۳۷ هزار نفر است که در دو بخش مرکزی و زاوین به مرکزیت شهرهای کلات نادر و زو و ۷۸ آبادی و روستا سکونت دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.