سیستان و بلوچستان-از سوی بخشدار شهرستان سرباز در هفته معلم ۱۱۰۰ لوح سپاس به کلیه معلمان منطقه سرباز اهدا میشود.

همه افراد جامعه باید خود را مدیون زحمات معلمان بدانند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بخشداری سرباز جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه سرباز به ریاست سایگانی بخشدار سرباز، دادکانی رئیس آموزش و پرورش منطقه سرباز، رئیسی رئیس اداره برق شهرستان سرباز، معتمدین و همکاران فرهنگی در سالن اجتماعات بخشداری سرباز برگزار شد.

در این جلسه سایگانی بخشدار سرباز ضمن خیر مقدم به اعضای شورای آموزش و پرورش و تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن روز شورا، کارگر و معلم را به اعضای شوراهای اسلامی بخش، کارگران و فرهنگیان تبریک گفتند.

بخشدار  سرباز با بیان اینکه ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت معلم گرانقدر شهید مرتضی مطهری بزرگ معلم تاریخ ایران است، گفت: از مجموعه آموزش و پرورش، آموزگاران، دبیران و مدیران که در توسعه و بالا بردن شاخص های آموزشی و پرورشی بخصوص اعتکافات های علمی زحمت می کشند تشکر و قدردانی میکنم.

سایگانی تصریح کرد : مراسم گرامیداشت  روز معلم و تجلیل از معلمان برتر منطقه سرباز برای اولین بار در خارج از مرکز بخش برگزار خواهد شد و از کلیه ادارات درخواست دارم تا در برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی و آزمون ورودی دبیرستان دانشگاه نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند.

بخشدار سرباز افزود: امیدواریم با اتحاد و انسجام و تلاش مجموعه همکاران فرهنگی و دانش اموزان در کنکور ۹۸ بتوانیم بهترین رتبه ها را کسب کنیم.

سایگانی بخشدار سرباز در پایان سخنانش از اهدای  ۱۱۰۰  لوح سپاس جهت قدردانی از زحمات معلمان منطقه سرباز در هفته معلم خبر داد.

تعدادکثیری از فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان طی گفتگوی تلفنی و حضوری با خبرنگار قدس آنلاین از اهدا ۱۱۰۰ لوح سپاس به کلیه معلمان منطقه سرباز از سوی سایگانی بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش سرباز در هفته معلم خبر دادند و بیان داشتند که اقدام بخشدار شهرستان سرباز  باعث دلگرمی معلمان حوزه سرباز است.

آنها اقدام ایشان را مورد خرسندی قرار داده و از وی تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.