مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: مجموعه پسماند و مدیریت شهری نگاهی ویژه به ایده‌ها و نظرات خلاق دارد.

مجموعه مدیریت شهری نگاهی ویژه به ایده‌ها دارد
به گزارش قدس آنلاین ، ابوالفضل کریمیان در مراسم اختتامیه استارت‌تاپ ویکند محیط زیست مشهد که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند جزئی از بدنه مدیریت شهری است. مدیریت اجرایی پسماند از مبدا تا مرحله دفع پسماند با مجموعه ماست. مدیریت پسماند مدیریتی است که اگر اصولی و با ایده‌های نوین به آن نپردازیم، نمی‌توانیم آن را تجهیز کنیم. لذا طبیعی است که مجموعه پسماند و مدیریت شهری نگاهی ویژه به ایده‌ها و نظرات خلاق داشته باشند. 
وی افزود: این ایده‌ها به تغییر روش اقداماتی که کم‌ترین آسیب را به محیط زیست برساند، کمک می‌کند. این نگاه سازمانی ماست. برگزاری این رویدادها برای ما ارزشمند است. خدا را شاکرم که معاونت برنامه ریزی و توسعه انسانی شهرداری مشهد در سال 98  برای اولین بار دست به این اتفاقات زده است. این مراسم‌ها پیونددهنده انجیوها، مراکز دانشگاهی، مراکز رشد و... هستند. این مراکز با همکاری مجموعه مدیریت اجرا در مدیریت شهری، به مدیریت شهری کمک می‌کنند. 
کریمیان عنوان کرد: من نزدیک به بیست سال در سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد فعالیت می‌کنم. در این مدت تغییرات زیادی دیده‌ام. یک ایده جدید ما را به سمت اتفاقات نو و تسریع‌دهنده جمع‌آوری تا دفع پسماند سوق می‌دهد. با همکاری مجموعه فرهنگی مدیریت شهری پیش رویداد استارت‌تاپ‌های پسماند را در 21 فروردین برگزار کردیم که مرحله نهایی آن با این مراسم ادغام شد.
وی ادامه داد: زمانی که پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد این ایده را مطرح کردند، استقبال کردیم. سازمان مدیریت پسماند به‌عنوان یکی از مجموعه‌های مدیریت شهری در حوزه محیط زیست آمادگی پذیرش ایده‌های نوین شما را دارد. درهای سازمان به روی همه شما باز است. ما ایده‌های شما را به کار می‌بندیم. برای هر نوع‌آوری دو منشأ در حوزه مدیریت وجود دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد بیان کرد: منشأ درونی آن که کارکنان در حوزه اجرا هستند. منشأ بیرونی که در قالب استارت‌تاپ شکل می‌گیرد. شما عزیزان ایده‌های خود را به عنوان سازکارهای مشخص به ما ارائه کنید. ما این ایده‌ها را در قالب سازکارهای اجرایی مناسب و براساس شرایط دستگاه‌های اجرایی از آن استفاده می‌کنیم.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.