لرستان- طی آیینی که با حضور اسد عبداللهی فرماندار خرم‌آباد و جمعی از اصحاب‌رسانه در سالن جلسات شماره‌ی ۲ فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، پایگاه خبری‌تحلیلی اقتصاد لرستان رسما آغاز به‌کار کرد.

پایگاه خبری‌تحلیلی اقتصاد لرستان رسما آغاز به‌کار کرد

 به گزارش قدس‌آنلاین، صبح‌ دیروز و طی آیینی که با حضور اسد عبداللهی فرماندار خرم‌آباد و جمعی از اصحاب‌رسانه در سالن جلسات شماره‌ی ۲ فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، پایگاه خبری‌تحلیلی اقتصاد لرستان رسما آغاز به‌کار کرد.

اسد عبداللهی فرماندار خرم‌آباد در آغاز این مراسم گفت: نقش رسانه‌ها در رابطه با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی بسیار کاربردی است، همبستگی و وحدت در هر جامعه‌ لازمه‌ی توسعه و پیشرفت است و رسانه‌ها کاربردی‌ترین برهان همبستگی در جامعه محسوب می‌شوند.

وی در ادامه سخنان خود، ضمن اشاره به اینکه در هر جامعه، چهار گروه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد که افراد یک جامعه در آن مشغول به‌خدمت هستند، اظهار کرد: موضوع فرهنگ در جامعه بسیار مهم و کاربردی است چرا که زمینه‌ساز ایجاد تفکر به‌حساب می‌آید.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه‌ی رسانه‌ها انتقاد سازنده و صادقانه است، ابراز داشت: نقدکردن از روی دلسوزی و آگاهی‌بخشی با امر به معروف و نهی از منکر که پایه و اساس دین ما است کاملا هم‌معنی می‌باشد.

فرماندار خرم‌آباد در پایان سخنان خود، گفت: در حال حاضر اصلی‌ترین مشکل کشور ما مربوط به اقتصاد می‌باشد، رسانه‌ها می‌توانند در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی که در ظاهر حل ناشدنی است، راهکارهای راه‌گشایی برای جامعه و کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.