لرستان- یونس کرمی، از عملیات نشت‌یابی ۹هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال گذشته خبر داد

عملیات نشت‌یابی ۹هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال گذشته

به گزارش قدس‌آنلاین، یونس کرمی، رییس بازرسی فنی شرکت‌گاز لرستان از عملیات نشت‌یابی۹هزار و پانصد کیلومتر در سال‌گذشته خبر داد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه ۲۲۴ هزار انشعاب (علمک) بر اساس مدل ارزیابی ریسک در سطح استان انجام شده است، اظهار کرد: ۴۱۴مورد ایستگاه ارزیابی و ۱۸۸مورد نیز بازرسی شده‌اند.

کرمی در ادامه سخنان خود،  بازرسی کالاهای مورد نیاز در پروژه‌های شرکت گاز استان را از دیگر وظایف واحد فنی دانست و ابراز داشت: در سال‌گذشته۳۲۲مورد بازرسی کالاهای برگشتی انجام گرفته است.

این مسئول، کیفیت در اجرای پروژه‌ها را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: بر این اساس دقت و حساسیت زیادی در بازرسی کالاهای خریداری شده داریم تا کیفیت همراه با کمیت باشد.

رییس بازرسی‌فنی شرکت گاز لرستان از ۳۲۹ مورد تست‌ متمرکز خطوط تغذیه و توزیع در سال گذشته خبر داد و افزود: ۱۵ مورد تست پوشش خطوط تغذیه فلزی در سال گذشته نیز جزو فعالیت‌های واحد بازرسی فنی‌ بوده، این فعالیت‌ها توسط کارکنان انجام گرفته و از پیمانکار یا بازرس شخص ثالث استفاده نشده است.

یونس‌کرمی با بیان اینکه تجهیزات جدیدی از جمله کالیبرومتر و ۶ دستگاه نشت‌یاب و ۲ دستگاه اتان‌سنج خریداری شده است، خاطرنشان کرد: چندین دوره آموزشی در جهت ارتفا سطح دانش‌فنی کارکنان واحد بازرسی فنی برگزار شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.