نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، از موافقت وزیر راه و شهرسازی با واگذاری زمین برای ساخت مسکن ۲۰۰ خانوار سیل‌زده کلات خبر داد.

موافقت وزیر راه و شهرسازی با واگذاری زمین برای ساخت مسکن ۲۰۰ خانوار سیل‌زده کلات

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به‌ محض وقوع سیل در کلات، نمایندگان  ما در منطقه حضور پیدا کردند و شخصاً نیز به‌ صورت میدانی از روستاها و شهرهای شهرستان به همراه فرماندار و مدیران استانی بازدید کردم.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر افزود: با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرمانداری شهرستان کلات، قرار بر این شد اراضی تحت تملک اداره کل راه و شهرسازی که در محدوده شهر کلات قرار دارد به میزان  ۲۰۰ خانوار ویژه شهروندان سیل‌زده‌ای که نیاز به اسکان داشته و برای رهایی از مخاطرات سیل نیاز به جابجایی دارند، تحویل داده شود و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز اقدام به ساخت مسکن سیل‌زدگان کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های جدی در سطح ملی، وزیر راه و شهرسازی با واگذاری زمین در شهر کلات ویژه سیل‌زدگان موافقت کرد و به‌زودی ساخت این مسکن‌ها توسط متولیان  امر شروع خواهد شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به اضطرار موجود، به‌ صورت میدانی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هماهنگی صورت گرفت تا تسهیلات ویژه شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر به مبلغ ۵۰ میلیون تومان به‌ اضافه ۱۲ میلیون تومان بلاعوض برای شهر کلات و برای شهرستان کلات نیز تسهیلات ویژه مسکن روستایی در نظر گرفته شود.

پژمان‌فر تأکید کرد: پیگیری‌ها و اقداماتی که برای رفع خسارت سیل در شهرستان کلات انجام‌شده در کل کشور بی‌سابقه است چراکه اولویت مردم هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.