فرماندار چناران گفت: در سال گذشته اگرچه تعهد شغلی ما 3800 شغل بود، ولی توانستیم 125 درصد به تعهدمان تحقق بخشیم و حدود 4500 شغل ایجاد کنیم.

بیش از 400 شغل بدون یک ریال پول ایجاد کردیم

به گزارش قدس آنلاین ، ولی قلیچی امروز در آیین واگذاری شش‌هزارمین واحد مسکونی خانوارهای دارای حداقل دوعضو معلول که در شهر جدید گلبهار برگزار شد، با بیان این که پنج گروه در کنار هم تلاش دارند تا خانوارهایی را که دو معلول و بیش‌تر دارند، صاحب خانه کنند و از بخشی از هزینه‌های این عزیزان بکاهند، عنوان کرد: امروز در شهر جدید گلبهار 76 خانه مسکونی از 6 هزار واحد مدنظر، تحویل این خانواده‌ها داده می‌شود.


وی از آستان قدس رضوی و شرکت گردشگری ساینا - از سرمایه‌گذاران خارجی- به عنوان دو معین بسیار قوی شهرستان چناران یاد کرد و افزود: ما 410 شغل بدون یک ریال پول ایجاد کردیم و این اتفاق مهم با پیداکردن پشتیبان‌ صورت گرفت و برنامه ما رسیدن به ایجاد هزار شغل از این طریق است.

قلیچی با اشاره به این که در سال گذشته نیز اگرچه تعهد شغلی ما 3800 شغل بود، ولی توانستیم 125 درصد به تعهدمان تحقق بخشیم، تاکید کرد: راهبرد کنونی ما تمرکز بر روی اشتغال خانگی است.

فرماندار چناران افزود: ما مهاجرپذیریم و سالانه 3 هزار خانوار به چناران وارد می‌شوند؛ اگر این خانواده‌ها یک نفر بیکار با خود به این شهر بیاورند ما با سه هزار بیکار مواجه هستیم. آمار بیکاری شهرستان چناران پیش از ایجاد شهر جدید گلبهار تک‌رقمی بوده، ولی اکنون به 11.2 رسیده است و کاری که ما توانسته‌ایم انجام دهیم این بود که این آمار را ثابت نگه داریم.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.