لرستان- به‌مناسبت سال‌روز شهادت استاد مطهری و روز معلم، مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با حضور در منزل فرهنگی شهید فتح‌ا...رشنو باباخانی از مقام شامخ شهدای فرهنگی تجلیل به‌عمل آورند.

از مقام شامخ شهدای فرهنگی تجلیل به‌عمل آمد

به‌ گزارش قدس‌آنلاین، رضا زینی‌وند مقدم مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان به‌همراه معاونین خود، طی آیینی نمادین با حضور در منزل فرهنگی شهید فتح‌ا... رشنو باباخانی از مقام شامخ شهدای فرهنگی تجلیل به‌عمل آوردند.

زینی‌وند مقدم در این مراسم اظهار کرد: در سال‌روز شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ اسلامی که با تالیفات خود نقش بزرگی در گسترش تعلیم و تربیت اسلامی داشته و امروز هم به‌عنوان روز معلم نامیده شده، وظیفه خود دانستیم در نخستین روز از هفته معلم به محضر خانواده معظم شهدای تعلیم و تربیت شرفیاب شده و این‌روز را تبریک بگوییم.

زینی‌وند مقدم در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهدای فرهنگی با تقدیم بزرگترین سرمایه وجودی خویش، جان شیرین خود را در راه آب، خاک، عزت و افتخار ایران اسلامی تقدیم کرده‌اند، بیان داشت: بسیار خرسند می‌شویم که از نزدیک درجریان وضعیت خانواده‌ی شهدای فرهنگی قرار بگیریم .

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، ملاقات با خانواده شهدا را مایه‌ خیر و برکت عموم  دانست و گفت: مسئولین در دیدار با شما خانواده معظم شهدا روحیه گرفته و با تجدید قوا در راه خدمت ارزشمند و خطیری که شهیدان والا مقام در پیش روی ما گذاشته‌اند، قدم می گذارند .

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.