۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
کد خبر: 654899

معلمان و کارکنان یک دبیرستان پسرانه در مشهد هزینه‌های جشن روز معلم را به شکلی متفاوت هزینه کردند.

جشنی متفاوت برای روز معلم

نماینده دبیران دبیرستان شهید هاشمی‌نژاد سه در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: امسال تمامی هزینه‌های جشن روز معلم را به همکارمان که دچار بیماری صعب‌العلاج شده بود، تقدیم کردیم. رضا حاجی اسماعیلی افزود: هرسال ۱۲ اردیبهشت به رسم تجلیل از مقام روز معلم همه مدارس با برپایی جشن و هدایا ازمعلمان تقدیر می‌کنند اما امسال متأسفانه یکی از همکاران خوبمان دچار بیماری صعب العلاجی شد.

وی خاطرنشان می‌سازد: ازاین رو همه تصمیم گرفتیم امسال هزینه برگزاری جشن که معمولاً دعوت همکاران در یک تالار و اهدای کارت هدیه است را به این همکار ارجمندمان تقدیم کنیم تا بتوانیم در سرعت روند بهبود سلامتی او سهیم باشیم.

این دبیر ریاضی ناحیه ۶ مشهد تأکید می‌کند: مدرسه ما جزو مدارس سازمان پرورش استعدادهای درخشان است و ۷۵ پرسنل دارد. از این رو مبلغ ۳۰ میلیون تومان را به عنوان هدیه به همکاران تقدیم کردیم و روز معلم را در مدرسه خودمان با یک تدارک برنامه ساده نان، پنیر، سبزی و ‌آش رشته در کنار هم این روز خوب را جشن گرفتیم و این جشن ساده برای همه ما بسیار دلنشین بود.

اسماعیلی همچنین اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های این مدرسه می‌توان به جمع‌آوری پول ترقه‌هایی که دانش‌آموزان در چهارشنبه آخرسال با راهنمایی ما اهدا کردند، اشاره کرد. بر این اساس هزینه خرید این مواد خطرناک تبدیل به دو ویلچر برای معلولان آسایشگاه فیاض بخش شد.

وی با اشاره به دیگر اقدام خیرخواهانه دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه گفت: در زلزله کرمانشاه کمپین کمک به زلزله‌زدگان در مدرسه راه‌اندازی و ۱۰ نیسان کمک‌ ارسال شد. علاوه بر این با کمک همکاران بین ۲۵ مدرسه حاشیه شهر در دو روز صبحانه گرم توزیع می‌شود.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.