البرز- پیشکسوت کشتی ایران گفت: برای فدراسیون کشتی متأسفم چرا که علیرغم وجود ورزشکاران تحصیل کرده یک چهره سیاسی سرپرست آن شده است.

ابراهیم جوادی: انتخاب یک چهره سیاسی برای سرپرستی کشتی جای تأسف دارد

ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: انتخاب سخنگوی مجلس به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی یک انتخاب موقت است اما انتظار داشتیم همین عنوان موقت نیز به چهره‌های ورزشی و خانواده کشتی واگذار شود.

وی تصریح کرد: اکنون که نزدیک مسابقات جهانی هستیم بهتر بود یک «کشتی شناس» سکان هدایت فدراسیون را بر عهده بگیرد این در حالی است که این اتفاق رخ نداده و امیدوارم اتفاقات پیش رو به ضرر ورزش اول ایران تمام نشود.

دارنده مدال برنز مسابقات ۱۹۷۲ مونیخ در خصوص سابقه ورزشی بهروز نعمتی گفت: شنیده‌ام که سرپرست منتخب فدراسیون زمانی کشتی می‌گرفته اما همه مردم این فرد را بعنوان چهره‌ای سیاسی می‌شناسند.

جوادی در ارتباط با آخرین وضعیت برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کشتی گفت: به احتمال زیاد این مجمع بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود که امیدواریم فرد اصلح برای ریاست فدراسیون انتخاب شود.

وی اقدامات اخیر برخی کاندیداهای ریاست فدراسیون در فضای مجازی را خارج از عرف پهلوانی دانست و گفت: این نفرات زمانی قهرمان کشتی بوده اند و امروز از آن ها انتظار می‌رود که رفتار پهلوانی را نیز رعایت کنند.

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: برخی از این آقایان چندین سال پا به سالن کشتی نگذاشته بودند که اکنون برای انتخابات فدراسیون شرکت کرده اند و این در حالی است که انتظار داریم فرد اصلح انتخاب و سایر نفرات نیز به پیشرفت کشتی ایران کمک کنند.

جوادی در پایان با بیان اینکه فدراسیون باید توجه به اخلاق و مرام پهلوانی را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: بنده به شخصه اعتقاد دارم علیرضا حیدری و امیر خادم می توانند گزینه های خوبی برای ریاست فدراسیون باشند چرا که هردوی آن ها در کشتی قهرمان، پهلوان و اخلاق مدار هستند.

انتهای پیام/

.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.