مازندران- غلامرضا شریعتی رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از اجرای ۱۸۰۰ پروژه زودبازده خبر داد.

بسیج سازندگی مازندران اجرای ۱۸۰۰ پروژه زودبازده را آغاز کرده است/ پایان بازسازی ۱۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ غلامرضا شریعتی  رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران صبح یکشنبه (امروز) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی به آغاز عملیات اجرایی ۱۸۰۰ پروژه زودبازده در سطح استان اشاره و اظهار کرد: در این راستا اجرای ۴۰ هزار پروژه با دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور آغاز شد.

وی با اعلام اینکه این پروژه ها را با همکاری دستگاه های اجرایی و مشارکت مردمی در ۲۷ موضوع از جمله مسکن، راه، آب و فاضلاب و کارگاه های خوداشتغالی به سرانجامی می رسانیم، افزود: در این رابطه کارگروهی با ریاست معاون عمرانی استاندار شکل گرفت تا اقدامات صورت گرفته، رصد و بررسی شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اشاره به اینکه اولویت اجرای پروژه ها با مناطق محروم است، از ساخت ۴۹۶ مسکن محرومین خبر داد و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را راضی کننده دانست.

شریعتی به وجود ۸۰۰ گروه جهادی در استان اشاره و از حضور ۴۵۰ گروه جهادی در سیل اخیر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بازسازی ۱۰۰ واحد مسکونی سیلزده را به پایان رساندیم، به آغاز عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد مسکونی اشاره کرد.

شریعتی یادآور شد: منتظرابلاغ اعتبارات برای راه اندازی ۱۳۵۰ کارگاه اشتغالزایی هستیم تا این کارگاه ها راه اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر بخش که دستگاه‌های اجرایی دچار چالش باشند، بسیج سازندگی آمادگی دارد تا ورود پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه در سال گذشته ۶ میلیارد تومان برای پروژه های محرومیت زدایی هزینه شد، گفت: پروژه های محرومیت زدایی در ۹ شهرستان را از منابع قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در دست اجرا داریم.

شریعتی اضافه کرد: مجمع خیرین محرومیت زدایی استان سال گذشته ۸ میلیارد تومان از منابع مردمی را در حوزه مسکن هزینه کرد.

وی افزود: پروژه های عمرانی دولت از جمله ورزشگاه های نوشهر و بابل، بیمارستان بندپی بابل و چند پروژه راهسازی را با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به سرانجام رساندیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اعلام اینکه برخی فرمانداران از توان بسیج سازندگی به خوبی استفاده می کنند، گفت: اگر در برخی از شهرها پروژه های کمتری در دست اجرا داریم ناشی از عدم رغبت برخی فرمانداران است.

شریعتی با تاکید بر اینکه هیچ راهی برای برون رفت از مشکلات موجود جز حضور مردم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: توان دولت نسبت به مردم مانند قطره به دریاست و باید بیشتر از حضور مردم بهره ببریم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.