سرمربی تیم پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد قهرمانی پرسپولیس قبل از دیدار هفته پانزدهم در جم قطعی شود.

تارتار: روز سختی را برای پرسپولیس در جم رقم می‌زنیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم عنوان کرد: شرایط تیم ما خیلی خوب نیست. منطقه ویژه پارس جنوبی در عسلویه و شرکت نفت پشتوانه ما هستند اما عملا دست شان بسته است و نمی توانند برای ما هزینه کنند. چون وزارتخانه حق کمک مالی به تیم های لیگ برتری ندارد. مشکلات مالی اکنون اصلی ترین مشکل ما است.


وی درباره تقابل با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر و حواشی که در این باره ایجاد شده تاکید کرد: من عاشق رنگ قرمز هستم و به پرسپولیس تعصب دارم. از بچگی این تیم را دوست داشتم اما الان رنگ آبی تنم است، چون تیمم پارس جنوبی جم است.


سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: من همیشه دوست دارم تیم خودم قهرمان شود. الان اما پارس جنوبی شرایط قهرمانی ندارد. پس دوست دارم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شوداما امیدوارم این قهرمانی قبل از دیدار با ما مسجل شود. ضمن احترام به تیم خوب پرسپولیس و هواداران دوست داشتنی اش اگر آنها قبل از دیدار با ما قهرمان نشوند، روز سختی را برایشان در جم رقم می زنیم.


تارتار درباره صحبت‌های فرزاد حاتمی علیه خودش گفت: از فرزاد ناراحتم؛ من می توانستم طبق قراردادم از بقیه اعضای تیم بیشتر پول بگیرم اما خودم از باشگاه خواستم کادر و بازیکنان همه به صورت مساوی پول بگیرند. از این ناراحتم که فرزاد به دروغ گفت تارتار ۸۰ درصد پولش را گرفته است. از این گذشته گفت که کنارش گذاشتیم تا به نتایج دلخواهمان برسیم. مربی ما در پرسپولیس علی پروین و ناصر ابراهیمی بودند؛ آنها به ما یاد دادند که باشرافت بازی کنیم.


سرمربی پارس جنوبی در بخش دیگری از حرف هایش اظهار کرد: سال گذشته در کورس صدرجدول با پرسپولیس بازی کردیم و پنالتی را به محسن فروزان که استقلالی است دادیم. آن زمان پرسپولیسی ها ناراحت شدند و بعضی ها هم در تصورات شان گفتند که پنالتی را به فروزان داده ایم تا گل نشود و پرسپولیس به صدر برسد. می خواهم بگویم آن زمان هم دوگانگی ایجاد شد و الان هم این شرایط پیش می آید.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.