نماینده نیشابور و فیروزه گفت: در نشست مشترکی بین مجلس و دولت موضوع بنزین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی فعلا منتفی شد

حمید گرمابی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: هر گونه افزایش قیمت و همچنین سهمیه بندی بنزین فعلا منتفی است.

وی افزود:  در نشست غیر علنی صبح امروز مجلس، بعد از توضیحاتی که رئیس مجلس درباره موضوع بنزین و تصمیمات مرتبط با ان در نشست سران قوا، به نمایندگان ارائه کرد، مقرر شد دولت و مجلس طی چند روز اینده در این باره جلسه مشترکی داشته باشند و موضوع را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دهند.

گرمابی تصریح کرد: اگرچه تصمیم گیری در مورد قیمت بنزین در بودجه سال ۹۸ به دولت سپرده شده است اما این موضوع باید با احتیاط و بررسی حواشی مختلف آن به صورت منطقی و با در نظر گرفتن جایگاه مجلس در روند تصمیم گیری کشور صورت بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی همچنین در مورد تغییرات در بودجه ۹۸، افزود: مجلس برای تامین بودجه خسارات سیل که در ابتدای سال در چند استان کشور رخ داد هنوز به جمع بندی نرسیده و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نیز اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی را ندادند ، در این زمینه باید مجلس  و دولت به یک گزینه مشترک دست پیدا کنند و منابع مالی جبران این خسارات را به صراحت اعلام کنند از این رو ممکن است در بودجه سال جاری تغییراتی صورت بگیردولی هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: امروز نیز وزیر صنعت و همچنین وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخگویی در مورد وضعیت نابسمانان بازارخودرو و گرانی کالاهای اساسی به مجلس فراخوانده شدند تا در باره توزیع نامنظم این کالا ها پاسخ و توضیحات خودرا ارائه کنند.

گرمابی ادامه داد: همچنین از سازمان حمایت از مصرف کننده نیز انتظار داریم قیمت کالاها در ماه مبارک رمضان را کنترل کند و اگر کالایی برچسب قیمت ندارد یا گران فروشی درباره ان صورت می گیرد، اقدامات لازم و قانونی را در برخورد با متخلفان انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.