البرز - علی اصغر کمالی زاده گفت: اجرای طرح پیاده راه رجایی شهر کرج با انجام فرایند مناقصه در سال جاری اجرایی خواهد شد.

طرح پیاده راه "رجایی شهر" امسال اجرایی می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج در یکصدو چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج در خصوص پروژه پیاده رو رجایی شهر کرج که به تاخیر افتاده است، ‌اظهار کرد:  مناقصه پیاده راه رجایی شهر سال گذشته انجام گرفت اما متاسفانه شرکت کننده ای در این زمینه نداشتیم.

وی افزود: مقرر شد در سال ٩٨ اجرای مناقصه این برنامه مجدد اجرا شود و در حال حاضر در مرحله مناقصه هستیم تا پیمانکار  اخذ شود و این پروژه به فوریت انجام شود.

شهردار کرج با اشاره به موضوع تخلف شرکت تامین نیروی طرف قرارداد شهرداری که منجر به استعفا دو مدیر مدیریت شهری شده است، گفت: از سال ٩٣ در این شرکت اتفاقاتی افتاده بود که تاکنون نیز ادامه داشت.

کمالی زاده  با بیان اینکه این موضوع با هوشیاری عوامل شهرداری کشف شد و در حال رسیدگی است، افزود: ‌در این زمینه حق و حقوقی از پرسنل تضییع نشده است درحالی که به موقع پرداخت ها انجام شده است بلکه اضافه بر حق قانونی پرسنل از شهرداری کرج گرفته شده است.

 وی اضافه کرد: حق شهرداری از طریق مراجع قضایی و نظارتی در حال پیگیری و بازگشت است.

این مسئول با اشاره به اینکه علت ‌اصلی این اشتباه نبودن قرارداد در حوزه سرمایه انسانی است، ‌گفت: ‌در حالی این موضوع در حوزه پشتیبانی صورت گرفته که هیچ تخصصی در این مورد ندارند و این اتفاق صورت گرفته است.

 شهردار کرج در پایان گفت: امیدوارم با مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر تولیت تامین نیروی انسانی به منابع انسانی واگذار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.