همدان- در راستای نکوداشت مقام و منزلت بازنشستگان در مراسمی با حضور مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل حمل و نقل و راهداری و جمعی از معاونین از بازنشستگان سال ۹۷ اداره کل راه و شهرسازی و خانواده‌های آنان تجلیل شد.

تجلیل از بازنشستگان سال ۹۷ اداره کل راه و شهرسازی همدان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حسن ربانی ارشد، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان ضمن خیر مقدم و تقدیر از زحمات سی ساله کارکنان بازنشسته اظهار کرد: همه بازنشستگان با هر درجه علمی، مدرک یا پست سازمانی برای ما مهم و حائز اهمیت هستند.

وی بیان کرد:بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید است و تکریم و تجلیل از این عزیزان یکی از وظایف و رسالت های مهم این اداره است.

ربانی ارشد افزود:  جا دارد علاوه بر شما عزیزان از خانواده های گرامیتان نیز تقدیر و تشکر نمائیم چرا که این عزیزان نیز عدم حضور همسران، پدران و مادران خود را در کنار خانواده در زمان بحران ها تحمل و همواره خانواده بزرگ راه و شهرسازی را یاری نمودند.

وی یادآورشد: بازنشستگی به معنی جدایی از خانواده کاری نیست بلکه تغییر شکل کار است و امیدواریم بتوانیم از دانش و تجربه های همکاران بازنشسته به بهترین شکل ممکن استفاده نمائیم.

در پایان این مراسم که به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی برگزار گردید با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از ۹ بازنشسته و خانواده های آنان و  همچنین خانواده زنده یاد حسن شاکری مهر  تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.