البرز - ‌یکصدو چهلمین جلسه شورای شهر کرج در حالی برگزار شد که اعضای شورای شهر در خصوص عدالت در پرداخت های حقوق پرسنل پیمانکاران شهرداری وساختمان نیمه تمام دانشکده آتش نشانی تذکراتی به شهردار کرج دادند.

پرداختی پرسنل پیمانکاران شهرداری کرج عادلانه شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین محمدی رییس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور خود در یکصد و چهلمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که صبح امروز یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: ‌از ابتدای شورای پنجم گزارش های متعددی از بررسی عملکرد شهرداری کرج به شورای شهر کرج ارائه شده است.

وی افزود: اخیرا مطلع شدیم که دو نفر از مدیران شهرداری کرج ‌به دلیل مشکلاتی در یکی از شرکت های تامین نیروی طرف قرارداد شهرداری استعفا داده اند.

محمدی با تاکید بر اینکه بازرسی شهرداری کرج گزارش کامل و ابعاد این موضوع را بررسی کند و به شورای اسلامی کرج ارائه دهد، ‌گفت: ‌با توجه به  اختلال در خصوص پرداخت های بیشتر از حد حقوق پرسنل شهرداری به پیمانکار تامین نیروی انسانی بایستی جلسه ای با مدیر کل بازرسی و شهرداری کرج گذاشته شود.

وی افزود: ضروری است تا قراردادهای خدمات شهری و پیمانکاران فضای سبز نیز مورد بررسی قرار گیرد و بر اساس بودجه پیش بینی شود.

محمدی با اشاره به اینکه در بودجه امسال برای نیروهای پیمانکار حقوق ٣ میلیون و ٢٠٠ هزار تومانی در نظر گرفته شده است، ‌افزود: اما دریافتی نیروهای این شرکت بسیار اندک است.

عباس زارع رئیس شورای شهر کرج در ادامه گفت: بعضا دیده شده است کارهایی که پرسنل تامین نیرو انجام می دهند موثرتر از کارمندهای رسمی است از این رو ضروری است عدالت در خصوص پرداخت ها مورد توجه قرار گیرد.

احد رسولی رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده در نطق پیش از دستور خود به موضوع ساختمان نیمه تمام دانشکده آتش نشانی اشاره کرد و گفت: اسفند ماه سال گذشته بازدیدی از این ساختمان داشتم اما آنچه مشاهده کردم ساختمانی مخروبه با پنجره های کنده شده و شیشه های شکسته بود که لوله های تاسیسات آن نیز بریده شده و این ساختمان در حال تخریب است.

وی با بیان اینکه با بررسی های صورت گرفته از این ساختمان مشخص شده که  چهار قرارداد برای این ساختمان بسته شده ‌است گفت: برای این ساختمان ۳۰ میلیارد تومان تا کنون هزینه شده است.

رسولی اضافه کرد: قرارداد دیوارکشی و محوطه سازی نیز بسته شده ولی این اقدام صورت نگرفته است.

این عضو شورا اظهار کرد: سوال من این است اگر این ساختمان جز نیازهای اساسی شهر بوده چرا نیمه تمام مانده و اگر جز نیاز اساسی شهر نیست چرا برای دیگر نیازهای شهرداری استفاده نمی شود.

رسولی ‌به کمبود منابع درآمدی در شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: ضروری است گزارش کاملی در این خصوص به شورای شهر کرج ارائه شود.

رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده در ادامه به دومین تذکر خود به شهرداری کرج پرداخت وگفت: ‌مقرر بود تا پیاده راه رجایی شهر از ابتدای سال شروع شود و این مهم یکی از برنامه های دوره پنجم شورای شهر کرج بود اما متاسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.