همدان- رشید حیدری مقدم گفت: دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با هدف افزایش و تامین سلامتی مردم در ماه رمضان طرح سلامت رمضان را اجرا می کند.

 دانشگاه ابن سینای همدان طرح سلامت رمضان اجرا می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، رشید حیدری مقدم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد:حدود ۲۰۰ بازرس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان نظارت بر واحد های مختلف حوزه کاری دانشگاه علوم پزشکی همدان را در ماه مبارک رمضان انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اجرای طرح سلامت رمضان در ماه مبارک رمضان افزود: با افزایش خرید زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان بخشی از فعالیت بازرسان بررسی وضعیت قنادی ها است. همچنین اغذیه فروشی ها، محل های فروش حلیم، شله زرد و آش با دقت بررسی می شود تا نکات بهداشتی را رعایت کرده باشند.

وی با یادآوری اینکه قبل آغاز ماه مبارک رمضان جلسه های مشترک با روسای اتحادیه و اصناف برای رعایت موارد بهداشتی داشتیم،  بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای تامین مواد غذایی مورد نیاز  ماه مبارک رمضان حتما خرید خود را ازمکان های معتبر و شناخته شده انجام دهند.

 معاون بهداشتی  دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان افزود: سامانه ۱۹۰ با هدف رسیدگی به تخلف های بهداشتی مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی، پاسخگویی به شکایت های مردمی، ارزیابی سریع از بهداشت محیط فعال است و شهروندان هم گلایه یا شکایتی درباره ضعف در امور بهداشتی به این سامانه اطلاع دهند تا سریع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.