رئیس اتاق اصناف اصناف مشهد گفت: گشت‌های مشترکی را با روسای اتحادیه ترتیب دادیم. به دلیل کمبود نیرو تلاش کردیم تا از بازرسان اتحادیه‌ها نیز استفاده کنیم تا نظارت کافی داشته باشیم.

گشت‌های مشترک اصناف با روسای اتحادیه‌ها در ماه مبارک رمضان
به گزارش قدس آنلاین، محمود بنانژاد امروز در تشریح طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در اتاق اصناف مشهد، اظهار کرد: بازرسان در ایام نوروز پای کار بودند و تلاش کردند تا بازار کنترل شود. در فضایی که گرانی وجود دارد و قیمت‌ها خارج از کنترل ما گران می‌شود، مردم نیز کنترل و نظارت قیمت‌ها را از ما می‌خواهند. ما در این حیطه کار سختی داریم.
وی افزود: ما ویترین کالا هستیم و زمانی که کالا گران می‌شود، مردم آن را در بازار و ویترین ما می‌بینند و بازرسان در معرض هستند. کار بسیار مشکلی بوده و مطالبه مردم به حق است. گاه گرانی افسارگسیخته مردم را اذیت می‌کند. ما نیز باید به گونه‌ای حرکت کنیم که مشکلی در بازار نداشته باشیم.
بنانژاد در خصوص طرح ضیافت ماه مبارک رمضان، گفت: طرحی را برای ایام رمضان در نظر گرفتیم که از ۶ اردیبهشت شروع شده و تا ۱۳ خرداد ادامه دارد. طرح ضیافت با همکاری چند اتحادیه مرتبط انجام می‌شود و در ماه رمضان غیر از بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها، باید بر کیفیت و سلامت آن نیز نظارت کافی داشته باشیم.
رئیس اتاق اصناف اصناف مشهد ادامه داد: باید با حوزه بهداشتی مانند دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات و دامپزشکی گشت‌های مشترکی داشته باشیم. گشت‌های مشترکی را با روسای اتحادیه ترتیب دادیم. به دلیل کمبود نیرو تلاش کردیم تا از بازرسان اتحادیه‌ها نیز استفاده کنیم تا نظارت کافی داشته باشیم.
وی بیان کرد:  فاز ۱ این طرح از ۶ تا ۱۶ اردیبهشت و شامل ۳۳ گشت مشترک، رصد بازار و نظارت بر قیمت مواد غذایی در سطح خرده و گشت با ادارات و نهادهای مختلف است. فاز ۲ از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد بوده و در آن ۸۹ گشت مشترک با اتحادیه‌های صنفی و در انتهای طرح نشست خبری درنظر گرفته شده است.
بنانژاد اضافه کرد: در ایام رمضان یک سری از بازرسی‌ها در گیر گشت‌هایی می‌شوند که اماکن حتما بسته باشند. این نظارت بازرسان ما را درگیر می‌کند و کمبود نیرو پیدا می‌کنیم که در نشست خبری در انتهای طرح، گزارش کامل در خصوص آن داده می‌شود.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.