نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت هیچ نظارتی بر بازار ندارد، گفت: در حال حاضر دلالان بازار دلار را مدیریت می‌کنند به همین دلیل روزانه قیمت دلار توسط افرادی که هیچ تبادل ارزی ندارند افزایش پیدا می‌کند.

دولت بازار را رها کرده و نظارتی ندارد/ دلالان با تلفن و پیامک بازار ارز را شبانه مدیریت می‌کنند
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی  در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: مسئولان فرهنگی نسبت به احیای مساجد در ماه رمضان کمک کنند تا مساجد به‌عنوان کانونی‌ترین مرکز فرهنگی موردتوجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر ادامه داد: در حال حاضر دلالان بازار دلار را مدیریت می‌کنند به همین دلیل روزانه قیمت دلار توسط افرادی که هیچ تبادل ارزی ندارند افزایش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: نظارتی بر بازار وجود ندارد و دلالان در فضای مجازی و با تلفن و پیامک قیمت‌ها را شبانه افزایش می‌دهند؛ چرا مسئولان برخوردی نمی‌کنند و نسبت به فساد واکنشی نشان نمی‌دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گرانی بر زندگی و معیشت مردم اثرات نامناسبی دارد، یادآور شد: دولت بازار را رها کرده و به تکلیف مجلس نسبت به اینکه ۱۴ میلیارد دلار را به‌صورت سهمیه یا یارانه در اختیار مردم قرار دهد عمل نمی‌کند.

پژمان‌فر تأکید کرد: این فضاها ذهن مردم را خراب کرده است، مردم امروز به دین، خدا و پیغمبر بر اساس بدی عمل مدیران توهین می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.