لرستان_ فاطمه‌زهرا توکلی از تداوم خدمات در مناطق سیل‌زده خبر داد.

تداوم خدمات در مناطق سیل‌زده

به‌گزارش‌قدس‌آنلاین؛ فاطمه‌زهرا توکلی، مدیر کل بهزیستی‌لرستان از تداوم خدمات در مناطق سیل‌زده خبر داد.

وی در ادامه اظهار کرد: تغییر نیازها از زمان وقوع سیل تا هنگامی‌که مردم به‌یک شرایط حداقل تثبیت‌شده برسند اندکی زمان‌بَر خواهد بود.

توکلی در ادامه‌ی سخنان خود با بیان اینکه برای زنان و کودکان که نیازهای خاصی دارند، خدمات مطلوب‌تری در نظر گرفته‌شده است، خاطر نشان‌کرد: بخشی از کمک‌ها باید به‌صورت نقدی باشد تا افراد بتوانند نیازهای خاص خود را تامین کنند.

این مسئول در ادامه ضمن اشاره به اینکه سازمان بهزیستی با اعزام کارشناسان مددکاری و روان‌شناسی به‌صورت تیم‌های متعدد اورژانس و محب در منطقه حضور دارند، افزود: مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی به‌صورت سیار فعال هستند.

مدیر کل بهزیستی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده باید استمرار داشته باشد و مسائل بهداشتی کودکان به‌صورت جدی دنبال شود، خاطر نشان کرد:کودکان در مقابل بیماری‌ها آسیب‌پذیرترند و خطر آسیب‌های روحی برای کودکان در مناطق سیل‌زده اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

وی، ابرار داشت: از جمله دلایل فعال‌بودن مهدهای کودک و گروه‌های نمایشی، ایجاد شرایط روانی خوب و نشاط‌آفرین برای کودکان است و هر چه زودتر مسئله اسکان خانواده‌ها حل شود، اعضای خانواده در یک شرایط مناسب کنار هم قرار می گیرند، که یقینا صدمات و لطمات روحی جبران می‌شود.

توکلی خاطر نشان کرد: باید امکاناتی در راستای ارتقاء بهداشت کودکان از جمله آن‌هایی که در کمپ‌ها مستقر می‌باشند، مد نظر قرار گیرد.

انتهای‌ پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.