همدان- شهرستان درگزین(درجزین) که چندی قبل با مصوبه هیات دولت در استان همدان به شهرستان ارتقا پیدا کرده بود صاحب فرمانداری شد.

"درگزین" همدان صاحب فرمانداری شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حدود ۳ ماه قبل دولت مصوبه‌ای برای ارتقای جایگاه تقسیمات کشوری استان‌ها در برخی شهرها داشت که بر اساس آن شهر درگزین که در شهرستان رزن همدان قرار داشت از این شهرستان جدا و به شهرستان ارتقا پیدا کرد که برای مدیریت این مجموعه شهری باید فرمانداری هم کار خود را آغاز می‌کرد که بالاخره در مراسمی درگزین هم صاحب فرمانداری شد. در مراسم آغاز به کار فرمانداری درگزین استان همدان، استاندار همدان، معاونان وی، نماینده مردم شهرستان رزن  و سایر اقشار هم حضورداشتند و جمعی از مردم فرمانداری شهرستان تازه تأسیس درگزین افتتاح شد.

درگزین حدود ۳۸ هزار نفر جمعیت با دو بخش مرکزی و شاهنجرین و ۴ دهستان  دارد که معاون سیاسی فرماندار همدان به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شده است. و  البته ناظرزی پور هم چند صباحی بیشتر بر مسند معاونت  سیاسی  همدان که شهرستان مرکز استان است حضور نداشت تا اینکه مجدد فرمانداری شهرستان مرکز استان همدان بدون معاون سیاسی باقی بماند تا شاید مجدد فردی دیگر به عنوان سیاسی فرماندار همدان انتخاب شود.  با آغاز به کار فرمانداری درجزین یا همان درگزین همدان دهمین شهرستان همدان هم به تقسیمات کشور پیوست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.