همدان- با انتخاب فرماندار فعلی اسدآباد به عنوان مدیرکل سیاسی استانداری البرز فرمانداری اسدآباد بعد از استعفای معاون سیاسی فرماندار برای حضور در انتخاب بدون فرماندار و معاون سیاسی است.

اسدآباد همدان فرماندار ندارد

 به گزارش قدس آنلاین، با حکم عزیزالله شهبازی استاندار استان البرز، کریم حمیدوند  فرماندار فعلی شهرستان اسدآباد همدان به سمت مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز منصوب شد.

 این در حالیست که چندی قبل هم یزدان آزرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد استعفا داده بود تا طبق قانون برای حضور در انتخابات مجلس  خود را آماده کند. یزدان آزرمی به مدت ۲ سال بخشدار پیرسلمان بود و اردیبهشت سال قبل هم به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد  انتخاب شده بود.

 با این وصف اکنون در استان همدان شهرستان اسدآباد بدون فرماندار و معاون سیاسی است و شهرستان همدان در مرکز استان همدان هم معاون سیاسی ندارد چرا که چندی قبل علی‌اصغر ناظری‌پور معاون سیاسی فرماندار همدان به سمت فرماندار شهرستان تازه تاسیس درگزین انتخاب شد. با فرارسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی از این پس باید منتظر جابه جایی فراوانی در پست های مدیریتی استان ها به خصوص همدان بود چرا که چینش سیاسی برای کسب کرسی های مجلس تغییرات جدی دارد. همچنین طبق  قانونی جاری کشور مهلت استعفای دولتی ها برای شرکت در انتخابات مجلس هم به پایان رسیده است. بر اساس دستور العمل شماره ۹۵/۲۰/۰۰۱/۸۵۲۳/م تاریخ ۲۴ بهمن سال قبل وزرات کشور، مدیران وزارت کشور مامور به خدمت در دستگاه باید برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا اواخر فروردین ماه امسال استعفا می کردند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.