همدان- علیرضا مدرکیان گفت: مراکز پزشکی باید برای راحتی و آسایش بیماران حداقل امکانات رفاهی را داشته باشد که در خیابان بوعلی همدان این مراکز چنین امکاناتی ندارد.

مراکز درمانی خیابان بوعلی همدان بدون امکانات مناسب برای بیماران

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا مدرکیان رییس سازمان نظام پزشکی همدان  اظهار کرد: خیابان بوعلی از دیرباز محل فعالیت مطب‌های پزشکان همدان بوده است اما شرایط فعلی اقتضا می‌کند که بیماران از امکاناتی مانند آسانسور، سرویس بهداشتی، برانکارد بر و اتاق انتظار مناسب برخودار باشند.

وی با اشاره به اینکه مطب‌های مستقر در خیابان بوعلی همدان امکانات مناسب تامین  آسایش بیماران ندارد، افزود: بیمار در زمان مراجعه بیمار به مطب پزشک حرمت او حفظ و آسایشش تامین شود و پزشکان اجازه ندارند به صورت گروهی بیماران را ویزیت کنند.

رئیس نظام پزشکی همدان گفت:  برای ایجاد رفاه و آسایش بیشتر شهروندان در مراجعه به مراکز پزشکی خیابان بوعلی از شهرداری خواستیم که اجازه فعالیت ساختمان بدون امکانات را در این خیابان ندهد و حداقل از ما استعلام بگیرد و بعدمجوز صادر کند که شهرداری به این موضوع کاملا بی توجه است.

مدرکیان همچنین از پرداخت نشدن مطالبات پزشکان توسط بیمه‌ها و لغو قرارداد آنان با شرکت های بیمه‌ هم گلایه و اظهار کرد:نظام پزشکی برای حل مشکل پرداخت نشدن مطالبات پزشکان با بیمه‌ها رایزنی و مذاکره کرده است اما شرکت های بیمه نسبت به این موضوع بی توجه هستند و مطالبات خود را پرداخت نمی کنند.

 گفتنی است مراکز پزشکی مستقر در خیابان بوعلی همدان بعد از پیاده راه شدن این مسیر درد مضاعفی را درآمد و شد این بیماران به آنان تحمیل کردند. اکثر ساختمان پزشکی مستقر در این خیابان ورودی مناسب برای عبور راحت  و آسان بیماران ندارند. بیمار بعد از مدت طولانی منتظر شدن برای معاینه با معاینه گروهی مواجه می‌شود  تا به ناچار برای تشخیص دردش اسرار خود را در حضور دیگران بازگو کند. اگر در زمان انتظار تا رسیدن  زمان معاینه بیمار به استفاده از سرویس بهداشتی نیاز داشته باشد چنین امکانی در اختیار بیمار نیست یا مناسب استفاده بیماران نیست. همچنین در ساختمان‌ها آسانسور مناسب هم یا نیست یا اگر وجود دارد به حد کفایت نبود و حتی ایراد دارد و کار نمی کند. اگر با وسایل ناوگان عمومی یا شخصی به این خیابان مراجعه کنید اجازه ورود وسیله نقلیه به خیابان را ندارید و باید با سختی بیشتری مریض خود را به مطب پزشکان برسانید.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.