از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امشب الدحیل در ورزشگاه آزادی میهمان آبی پوشان تهران است و این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا فقط پیروزی بر الدحیل به درد استقلال می‌خورد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران که در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، امشب در دیداری حساس میزبان تیم قدرتمند الدحیل قطر است. اهمیت این دیدار وقتی برای آبی پوشان بیشتر می‌شود که بدانیم تنها پیروزی در این بازی است که امید شاگردان فرهاد مجیدی را برای صعود به مرحله بعد زنده نگه می‌دارد و هر نتیجه‌ای به جز پیروزی، حکم حذف استقلال از آسیا را می‌دهد.

آبی پوشان از چهار بازی گذشته در این بازی‌ها، یک پیروزی (برابر الهلال)، یک مساوی (برابر العین) و دو شکست (مقابل الهلال و الدحیل) را در کارنامه داشته و با ۴ امتیاز بعد از الهلال ۹ امتیازی و الدحیل ۷ امتیازی، در رده سوم این گروه قرار دارند.

شاگردان فرهاد مجیدی تنها در صورتی که امشب الدحیل را شکست دهند امیدشان برای صعود به مرحله بعد زنده می‌ماند و مساوی یا شکست برای آنها حکم حذف از لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بازی آخر آنها مقابل العین جنبه تشریفاتی پیدا می‌کند.

استقلال در صورت پیروزی در این بازی ۷ امتیازی می شود تا از این نظر با الدحیل برابر شود. در این صورت تکلیف این دو تیم را بازیهای هفته پایانی مشخص می کند.

مساوی در این بازی استقلال را ۵ و الدحیل را ۸ امتیازی می‌کند که در این صورت حتی اگر در هفته پایانی الدحیل در خانه مغلوب الهلال شده و استقلال در امارات موفق به شکست دادن العین شود، باز هم به حکم پیروزی الدحیل در بازی مستقیم مقابل استقلال، این تیم قطری است که جواز صعود به مرحله بعدی را پیدا می‌کند.

دیدار تیم‌های استقلال و الدحیل در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر با نتیجه ۳ بر صفر به سود الدحیل تمام شد و بازی دو تیم در مرحله برگشت این رقابتها امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.