گیلان- حبیب‌اله رضا دوست از برپایی ۲۰ غرفه از محصولات مددجویان گیلانی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بازاریابی و فروش محصولات مددجویان یکی از دغدغه‌های این نهاد است که امیدواریم با حمایت مردم و خرید محصولات، وضع معیشتی نیازمندان و مجریان اشغال زایی ارتقاء پیدا کند.

برپایی ۲۰ غرفه از محصولات مددجویان گیلانی در ماه مبارک رمضان

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، حبیب‌اله رضا دوست معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد گیلان ،با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای ارائه محصولات و دستاوردهای مددجویان در قالب نمایشگاه است گفت: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با در اختیار گذاشتن تسهیلات ارزان و همچنین نظارت بر طرح‌های ایجادشده توسط مجریان اشتغال‌زایی از اولویت‌های این نهاد است.

وی بابیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان و طی انعقاد تفاهم‌نامه با مدیر شرکت نمایشگاهی، مددجویان محصولات خود را در قالب ۲۰ غرفه در نمایشگاه بین‌المللی استان به مردم ارائه می‌کنند.

رضا دوست با تأکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی خاطرنشان کرد: مددجویان کالاهای خود را باقیمت مناسب و به‌طور مستقیم برای بهره‌مندی بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و انتظار می‌رود تا مردم هم با خرید این محصولات به رونق تولید کمک کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان به نقش و اهمیت اشتغال‌زایی توسط مددجویان این نهاد در فقرزدایی و خودکفایی جامعه اشاره کرد و گفت: بازاریابی و فروش محصولات مددجویان یکی از دغدغه‌های این نهاد است که امیدواریم با حمایت مردم و خرید محصولات، وضع معیشتی نیازمندان و مجریان اشغال زایی ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه محصولات مددجویان شامل خدمات، صنایع‌دستی، حصیربافی، تولید البسه و کالای خواب، گل و گیاه و دیگر مایحتاج زندگی است افزود: این غرفه‌ها تا ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی گیلان برای بازدید عموم مردم دایر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.