شاگردان برانکو ایوانکوویچ آخرین امید خود برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را در پیروزی برابر پاختاکور جستجو خواهند کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پاختاکور

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، فصل جدید را با حضور در رده چهارم در پایان هفته چهارم دنبال می‌کند و امیدوار است طی دو بازی باقیمانده با افزایش امتیازات کنونی خود، شانس صعود را کسب کند.


شاگردان برانکو ایوانکوویچ البته طی دو بازی ابتدایی با بدشانسی بزرگی همراه بودند و دو گل دریافتی آفساید از پاختاکور و السد قطر، امتیازات را به حریفان‌شان هدیه کرد. آنها اکنون با چهار امتیاز در سودای صعود هستند و در این راه در اولین گام باید پاختاکور را به عنوان صدرنشین کنونی در تاشکند شکست دهند تا برای جدال پایانی در استادیوم آزادی برابر السد با امیدواری بیشتری بازی را دنبال کنند.


سرمربی سرخپوشان پیش از اعزام تیمش به تاشکند با سرماخوردگی محسن ربیع خواه و مصدومیت شایان مصلح مواجه بود و با مصدومیت سیدجلال حسینی در آخرین تمرین، تعداد آنها به سه نفر رسید. شجاع خلیل زاده نیز با محرومیت مواجه است تا شرایط برای آنها سخت‌تر باشد. با این حال بعید است او برای چینش ۱۱ نفره تیمش برابر پاختاکور با دغدغه بزرگی مواجه شود.


انتخاب اول برانکو درون دروازه تیم، بیرانوند خواهد بود. شماره یک پرسپولیس که در فصل گذشته نمایش خیره‌کننده‌ای در ترکیب سرخپوشان داشته، در این فصل طی چهار بازی اخیر ۴ گل دریافت کرده است. او که مدعی دستیابی به عنوان مرد سال آسیا در فصل گذشته بود، به خوبی آگاه است که در صورت حذف در این مرحله، شانس مجدد رقابت برای این عنوان را از دست خواهد داد و از این حیث انگیزه زیادی برای نمایش موفق طی دو بازی باقیمانده دارد.


گفته می‌شود سیدجلال حسینی به بازی خواهد رسید و مصدومیت او با تمهیدات پزشکی همراه می‌شود تا کاپیتان سرخ‌ها با درد کمتری برای این بازی تیمش را همراهی کند. در کنار کاپیتان این تیم، محسن ربیع خواه در قلب دفاعی حاضر خواهد شد و محمد نادری در سمت چپ دفاعی و مهدی شیری در سمت راست، ترکیب چهار نفره را شکل خواهند داد. در صورتی که سیدجلال حسینی شرایط حضور در این دیدار را نداشته باشد، شایان مصلح در پست دفاع چپ و نادری به دفاع میانی خواهد بود.


کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه چهار بازیکن خط میانی پرسپولیس برابر پاختاکور خواهند بود که نکته عجیب خروج نام بشار رسن و عدم بکارگیری سروش رفیعی است تا دو بازیکن بازیساز تیم از ترکیب خارج شوند.


علی علیپور و مهدی ترابی نیز در خط حمله سرخپوشان حاضر خواهند بود تا امیدوار به گلزنی و هموار کردن مسیر صعود برای پرسپولیس باشند.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند
سیدجلال حسینی
محمد نادری
محسن ربیع خواه
سیامک نعمتی
کمال کامیابی نیا
مهدی شیری
احمد نوراللهی
علی علیپور
امید عالیشاه
مهدی ترابی

بازی دو تیم پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس ایران امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در تاشکند برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.