خراسان شمالی-علی قلی زاده گفت: خلاقیت و بهره وری از تمام امکانات دو شاخص مهم شرکت آب و فاضلاب است که توانسته با این دو شاخص عملکرد خوبی را به جا بگذارد.

مدیریت مصرف آب باید از مدارس فرهنگ سازی شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی؛ علی قلی زاده سرپرست روابط عمومی، امور بین الملل و تشریفات استانداری خراسان شمالی در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و معاونان این مجموعه گفت: باید مدیریت مصرف بهینه آب همچون فرهنگ سازی برای بستن کمربند ایمنی در سطح مدارس نهادینه سازی شود.

وی اظهار داشت: هنوز هم بحث مدیریت مصرف آب جای فرهنگ سازی دارد و متاسفانه هنوز شاهد مصرف زیاد آب که باید اطلاع رسانی های لازم و جدی تر انجام شود.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان مدیریت خوبی را برای مهار بحران سیل اخیر داشتند که مهم ترین اقدام این شرکت این بود که به رغم وارد شدن سیلاب به درون سد شیرین دره ، مردم در تامین آب شرب مشکلی نداشتند.

قلی زاده تصریح کرد: خلاقیت و بهره وری از تمام امکانات دو شاخص مهم شرکت آب و فاضلاب است که توانسته با این دو شاخص عملکرد خوبی را به جا بگذارد.

وی از تشکیل کمیته روابط عمومی در مدیریت بحران استان خبر داد و افزود: با تشکیل این کمیته علاوه بر اتخاذ راهکارهای رسانه ای و ارتباطی مناسب با  مردم موظف هستیم تا اخبار را در کمترین زمان ممکن به مردم اطلاع رسانی کنیم.

غلامحسن ساقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این دیدار  از بهبود خدمات این شرکت به لحاظ کمی و کیفی خبر داد و گفت:سال گذشته به نسبت ۴۷ سال پیش این استان بدترین سال آبی خود را تجربه کرد که امسال با بارش های اخیر خوشبختانه مشکل خشکسالی نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت:نگاه ما علاوه بر اجرای برنامه های راهبردی در حوزه آب؛ تامین آب مردم برای ۵۰ سال آینده است که امیدواریم بحث مصرف آب نیز توسط روابط عمومی استانداری و سایر رسانه ها اطلاع رسانی شود.

وی در پایان تصریح کرد: استاندار خراسان شمالی عملکرد خوبی در بحث مهار سیل اخیر داشت که اقدامات ضرب الاجلی استاندار نیز در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.