سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی خراسان رضوی، با تصویب 9 طرح اشتغال‌زا در شهرستان‌های گناباد، خواف، تربت حیدریه، بردسکن و کاشمر موافقت شد.

9 طرح اشتغال‌زا برای پنج شهرستان خراسان رضوی تصویب شد

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، وحید قربانی از تصویب طرح‌های اشتغال‌زا برای شهرستان‌ها در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان خبر داد. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در این جلسه با 9 طرح در شهرستان‌های گناباد، خواف، تربت حیدریه، بردسکن و کاشمر موافقت شد.

وی از موافقت با توسعه شهرک صنعتی خواف در کارگروه امور زیربنایی خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های گلخانه و مجتمع خدمات رفاهی درجه چهار در شهرستان کاشمر به تصویب این کارگروه رسید.

قربانی ادامه داد: طرح‌های احداث نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی، پرورش گاو شیری و پسته پاک‌کنی برای اجرا در شهرستان بردسکن تصویب شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی درباره طرح‌های تصویب شده برای گناباد نیز گفت: طرح‌های احداث نیروگاه خورشیدی 500 کیلوواتی و احداث گلخانه برای این شهرستان به تصویب کارگروه رسید.

گفتنی است، در این جلسه با احداث واحد تولید محصولات بتنی در شهرستان تربت حیدریه نیز موافقت شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.