خراسان شمالی- وحیدرضا فریدونی گفت: هدف از برگزاری همایش آموزشی خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی تبیین وظایف عاملین ذی‌حساب و تشخیص و ناظرین خرید گندم سال ۹۸ و همچنین تعیین فاکتورهای ارزیابی کیفی در زمان خرید است.

برگزاری همایش آموزشی در جهت خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی

وحیدرضا فریدونی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، از برگزاری دوره آموزشی کنترل کیفی گندم و شرح وظایف عاملین ذیحساب و تشخیص و ناظرین خرید تضمنی گندم توسط کارشناسان اداره غله و خدمات بازرگانی خبر داد.

وی افزود: در این دوره آموزشی برای عوامل کنترل کیفی مراکز خرید مباشرین جهت آشنایی و آموزش مباحثی در خصوص دستور العمل کیفی خرید گندم، آشنایی با مراحل نمونه برداری، تعیین افت، تشخیص حدود مجاز سن زدگی، سیاهک، تشخیص ویژگیهای ظاهری گندم و همچنین نحوه خرید ثبت و چگونگی تایید سند و ایجاد فایل و ارسال آن به بانک توسط کارشناسان این اداره کل مطرح و آموزشهای لازم دراین خصوص ارائه شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره تبیین وظایف عاملین ذیحساب و تشخیص و ناظرین خرید گندم سال ۹۸ و همچنین تعیین فاکتورهای ارزیابی کیفی در زمان خرید است.

فریدونی اظهار داشت: در جهت پیشبرد و اجرای مطلوبتر اهداف شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در امر خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی باید با توجه به دستورالعمل ها و بخش نامه های ارسالی و هم افزایی با ارگانها و سازمان های ذیرربط اقدامات اجرایی لازم صورت پذیرد تا همانند فصل خرید تضمینی سال قبل ، در سالی که با کلام گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال رونق تولید مزین شده بتوانیم فصل خرید تضمینی سال ۹۸ را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.