خراسان شمالی- مجید الهی راد گفت: نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد از روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در شهربازی بجنورد به مدت ۱۸ شب برپا می شود.

برپایی ۲۵ غرفه از محصولات مددجویان خراسان شمالی در ماه مبارک رمضان

مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته، بازارچه رمضان با محوریت دستاوردهای مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد در ۲۵ غرفه برپا می شود.

وی افزود: این نمایشگاه روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت در شهربازی بجنورد با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

الهی راد گفت: این نمایشگاه از اول ماه مبارک رمضان به مدت ۱۸ شب از ساعت ۱۸ تا ۲۳ برپا خواهد شد که در این نمایشگاه بخشی از محصولات تولیدی مددجویان به‌صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای کمیته امداد در حوزه توانمندسازی خانوارهای مددجوعنوان کرد و افزود: محصولات تولیدی مددجویان درزمینهٔ های مختلفی ازجمله صنایع‌دستی، کشاورزی، دامداری و مشاغل خرد و کوچک در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین خاطر نشان کرد: غرفه جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این استان نیز در حاشیه این نمایشگاه راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی ۱۰۰ میلیون تومان در نمایشگاه عرضه محصولات خودکفایی این نهاد فروش داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.